炒車報告

 
駕駛車款:            CB400
製造年份:            1996
意外種類:            自己炒低
車主:              威

事發經過:

三年前有一晚,我如常由我女朋友家裡回家,我女朋友住在將軍澳的。當晚大約淩晨一時左右,我離開我女朋友住所,我駕駛我部愛駒CB400由將軍澳到葵涌。

平時我開的車速與道路車速差不多,大約70km/h,當駛經彩虹返葵涌天橋時,我已經發覺我輛車有少少#32171;軚,但都可以繼續行車上天橋,初時我以為部車開始有問題,我就減慢車速至50km/h,在橋面時又再次綫一綫軚,當時我開始有個意識我有機會炒車,當落橋時個軚左右左右擺。

當時我第一個反應就是跳車,在地上我打了一個半筋斗,我就同自己講要快些起身,否則部車會撞過來,之後就即時起身向前跑了十幾二十米再回頭睇部車,看到部車滑行左幾米後停低,當時我睇返個情況,我在落斜轉彎位,當時都幾危險,D車轉彎時看不到我的車,我要在前面通知車輛前面有車炒低,不久好在有警車駛到來為我封住炒車條線。

跟住有警員問我知唔知成條路都有油漬,當然炒低,同時又問我需唔需要入院,我話唔需要,只是隻手同隻腳有少少傷,手提電話壞埋。跟住D警員幫我將部車推落橋泊埋一邊,重借左個電話比我打電話叫托車。

人命財物傷亡損毀:
隻手同隻腳擦損左及個手電壞左。車頭燈及咪錶散曬,整左三千幾銀。

當時感受:
炒低當時個人無事,架車就肉痛。之後個人就係咁震,隻手想打電話都打唔到。

事後影響:
炒完後個幾月都唔敢開車,之後要克服自己,慢慢左開返車。

肇事原因及教訓啟示:
以後唔敢行慢線同若果有少少綫軚就即時轉線,因為可能之前輛車漏油。
 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!