炒車報告

 
駕駛車款:            Honda VFR400
製造年份:            1990
意外種類:            車輛碰撞
車主:                   Patrick

事發經過:

當時係個迴旋處,我行緊內圈,前面都有架車,我跟住佢車尾,點知呢個時候就係個大圈度有架私家車要由六點方向轉到三點方向,而我架車同前面架車就要六點轉到十二點方向,無打燈,我前面架私家車就過得切,我就過唔切,就咁撞左,仲要比架私家車個頭轆推住隻右手向前幾呎。

人命財物傷亡損毀:
自己右手擦損左,見到肉,差唔多成隻手損曬。車就左鏡報銷,腳踏報銷!車無乜事,因為當時行得好慢。

當時感受:
撞都唔知咩事,撞完仲要係個私家車頭轆羅返隻手出黎,都未知驚。

事後影響:
我唸我都唔會渣電單車住,過一排先唸下渣唔渣,或者換架大羊,我唸會好D掛。

肇事原因及教訓啟示:
我覺得香港真係有人係迴旋處度唔識點行條岩既圈,如果係迴旋處度要由六點方向轉到十二點方向既唔該行內圈,我唸我下次都會行個大圈,我唸會安全好多。

鐵騎快語:
Patrick兄不幸遇到的意外種類,與駕駛什麼車種無關。如果一味行迴旋處外圈,冇錯係可以慳翻切線動作,但如果要行多過180度,又要小心其他入口車輛,在進入迴旋處時有否對你加以相讓。

 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!