炒車報告

  駕駛車款:            ET8
製造年份:            2001
意外種類:            自己炒低
車主:              遙

事發經過:

本人於18/6下午四時左右,我載住友人及一隻狗由西九龍走廊往土瓜彎方向行駛,去到近駿發花園時,由於前面塞車我見左邊路肩有空位,我當然攝上前面,但我已減低車速及留意路面情況。大概還有兩架巴士的距離,我見到前面的兩架車之間有一段空間。我估計是有架電單車而又會攝出來,於是我再減低車速。當還有一架巴士距離時,果然那架電單車攝了個頭出來但又不夠位攝出去。我眼現我架車一定不夠位過,於是我出盡力死命拉Break令架車停低,不過那位人兄就淨係眼定定張開口望住我,完全冇打算移後架車(唉!)。好彩在衹剩下大約一隻手掌距離,我終於停低架車。不過就失去平衡,跌向左邊路壆。

人命財物傷亡損毀:
我當時用左手死命地按住條壆,我就冇受害。不過我朋友就擦傷手腳而且隻腳仲比架車夾住。架車的左鏡就鬆左。我就由於用力過度(一個百零磅的女仔,要扶住架車,車上仲有個百二磅的男仔和一隻狗),攪到背脊同條頸痛左幾日。

當時感受:
如果我冇估到有架車會走出來而減速,可能會因為兩車相撞而跌落橋

事後影響:
要小心加緊慎

肇事原因及教訓啟示:
「.......」
 
 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!