炒車報告

 
駕駛車款:            B&W 150
製造年份:            2001
意外種類:            自己炒低
車主:              三十而立

事發經過:

晚上九時,當時下著微微雨,道路暢通。地點為漆咸道北,西行油麻地方向。我行慢線,已打燈、收油,準備左轉入蕪湖街。突然中線有一架『紅的』,見我會左轉,佢就過雙白線急切入慢線,然後停在紅燈前的車龍尾。佢架車因此就『偷』前左一個車位。但係我隻羊就唔夠位轉彎,加上路滑,只有焗住『派』低。

人命財物傷亡損毀:
結果我右腳擦傷,流血。架車就花曬。的士佬就偷笑,一見綠燈,加油走人。

當時感受:
其實自己人包鐵,上得車,就預左。不過的士佬咁自私,駛唔駛顧收尾幾年呢?

事後影響:
我從此『勁』憎的士佬,小巴佬等胡亂轉線之人。

肇事原因及教訓啟示:
以後出街見到的士佬,唔駛客氣。

鐵騎快語:
初步睇來,的士佬當然不對,但閣下的駕駛技術也似乎稍有不足。唔夠位轉彎唔一定會跌車。其實有經驗的駕駛者跟住你行一段路仔,或者轉一隻彎,己經知道你有幾多料。好人的會就下你,但唔好的人就會蝦你。

遇上這類交通事故,如果你相信責任在對方,可以記下對方車牌,向警署投訴佢,或向專業索償公司尋救協助。
 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!