炒車報告

 
駕駛車款:            標誌綿羊
製造年份:            請選擇一項
意外種類:            自己炒低
車主:              wdot
 
事發經過:
那天細雨,我和我朋友途經銅鑼灣禮X道,比架白色貨van閃過0黎,我避佢架車,我兩條0太入了電車"車九"抄底.我成個人訓底左仲在來往車線中間.對面的benz勁響按我即縮頭.因我半身訓左對面線.好彩我0個陣時咩都唔望即刻起番身去後面執番個friend.我都唔知架benz0既事.之後我拖我個friend坐一邊後先看情況執番起架車.人命要緊.

人命財物傷亡損毀:
對個friend唔住,佢安慰說唔係我0既錯.係個van仔佬.

當時感受:
一見電車"車九"就出手汗.不過由我駕車第一日都知要打斜入.如果在呢個情況點可以救番架車出0黎.

事後影響:
如果在呢個情況點可以救番架車出0黎.
係唔係加油抽番出0黎.

肇事原因及教訓啟示:
而家,我駕車慢左好多.已事隔三年.

鐵騎快語:
其實你唸真d,如果要你食住條電車軌一直咁行,相信都幾難做到。所以根本唔需要唸點樣走番出來,只要保持自然,條胎自然會走番出來。

你當年炒車的原因,是反應過敏。套用Keith Code在「A Twist of the Wrist 」中所講的便是「Survival reaction」求生反應。害怕和緊張,令到你身體做了多餘而且過份的動作而不自知,例如不適當的煞車,收油或過份用力操控把手等等。

事隔三年,你仍然未參透這道理....電單車的頭擔在一定速度下有自動修正的功能,騎士反應激烈,反而會破壞電單車的自動修正過程。買些有關駕駛技術的書看看吧,絕對有幫助。

 
 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!