炒車報告

 
駕駛車款:            大x王200
製造年份:            2003
意外種類:            車輛碰撞
車主:              bobo

事發經過:

今年七月的事。個日下午落左一場大雨,條路就好滑(其實我一直都覺大x係雨天行都依然咬地)。我由西沙路一轉去大網仔路就見到架私家車由停車場轉出。當時就一定係剎車架la,一剎個尾就擺向私家車,架車未訓低已經到左架私家車。就咁俾私家車推左一下,上左行人路。
看看自己完全沒事,就下車問對方有冇事。我就話都係報左警先。阿sir看一看知道冇人受傷就叫我地駛埋一邊。之後我地都check 下自己架車,大家都冇事,佢架車頭有少少事,而我架車就冇明顯花。咁我未話大家寫隻字就算。

人命財物傷亡損毀:

check 唔到部車有事,冇叫佢賠。佢小路出,佢亦冇叫我賠。

當時感受:

雨天遇到突發事件真係好難避開意外。雨天已經小左用車。好彩炒個陣係順住個勢,先完全冇事。

事後影響:

冇帶 ibike 個張意外和解紙,以後都會帶定。自己嚇左一嚇la。少左用車由新界出九龍。始終點講都好,你都係人包鐵。

肇事原因及教訓啟示:

守法忍讓 與前車保持距離 遇事保持冷靜
 
 
 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!