炒車報告

 
駕駛車款:            Honda 街車
製造年份:            不適用
意外種類:            自己炒低
車主:              kent
 
事發經過:
天氣良好,秋高氣爽,正是駕駛電單車好季節。剛好要返夜班,晚上十一點半左右就楂車沿葵涌交匯處落斜出葵涌道去美孚方向,前面有架"綠巴"係都要頂住我,無法順行,唯有尾隨。當落到斜路底要cut出葵涌道時,順理成章望右邊做shoulder check,點知做完一回頭望番前面該架"綠巴"就在前面不出5公尺停死係度。為免炒車唯有急剎,即向右邊派,架"綠巴"就揚長而去。

人命財物傷亡損毀:
自己擦損手腳,部車護架擦花,尾箱甩脫,車頭燈以及轉數錶儘毀,油缸凹陷。

當時感受:

事後影響:

肇事原因及教訓啟示:

1)千其吾好以為天氣好就可以亂來,
2)一定不可以讓自己架車成為〝光頭胎〞一定要換胎、
3)望清楚前面〝無車〞才可以做shoulder check

鐵騎快語:
急煞即刻派低通常都係尾迫力過重所至。當前邊有車要轉線時,shoulder  check的動作要好快,瞄一瞄就夠,唔好眼定定咁擰頭望。轉線前收油做第一次shoulder check,回頭再檢查和前車距離是否仍一樣,ok的話再閃一閃咁做第二次shoulder check,仍然ok的話便出。
 
 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!