炒車報告

  駕駛車款:            TW 225
製造年份:            2003
意外種類:            自己炒低車輛碰撞

事發經過:

今日下午,本人開會後回公司時,因自已大意沒有留意已沒有油,在高速公路快線突然死火,在這時想馬上回慢線但在實在太快,說時遲已有一架泥頭車已在我車尾响長按,心想今次死更!嚇一嚇自已炒低左(因己走左入白線內及有沙),眼見泥頭車剎到跳晒及出晒煙就撞到之制,在只有很少位他已避開左我,真系死過番生!

人命財物傷亡損毀:
車只小花(因車無油已沒有動力)、人只皮外傷。

當時感受:
肉體只有小許痛,因已是咁多年來第二次炒車心靈感受到只知一炒都是只會說兩個字..(X 街) or (大鑊)。

事後影響:
事後只想多謝駕泥頭車高手,小弟還可健在,及多謝一位幫忙過小弟樣子像郭晉安駕Majesty400的靚仔,多謝你熱心,幫助小弟抬車及正統醫療常識,還幫小弟call拖車(因小弟手提己損毀)。一合眼就見番之前一幕,怕怕。

肇事原因及教訓啟示:
肇事後教訓啟示就系在開車前不能大意,及要換回一架有油錶指示車。及大家如可以校發以上靓仔在安全情況下幫助有困難車友,大家可守望雙助。

鐵騎快語:
即使冇油錶,重有士啤cord。平時行車用正cord,到冇油時扭去spare cord,跟住去入番油便可。當然要練習好在駕駛時唔使低頭望,都可以伸手擰到士啤cord的習慣,呢招好易被人忽略,但其實好重要。

另外,當你在快線冇油車速收慢時,千慢唔好馬上轉線,因為你已經喪失了轉線加速的動力。只能打燈,打手勢俾後車睇你要收慢。正統手勢係打橫伸出右手,上下擺動表示你要減速或停車。如果驚對方唔識睇呢個手號,你打右燈(在快線),舉起左手,後車司機馬上會知道你有唔妥,不敢緊隨。
 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!