炒車報告

 
駕駛車款:            Honda Dio Z4
製造年份:            2002
意外種類:            撞倒途人
車主:              笨蛋綿羊男

事發經過:

當我正由雅廉訪大馬路(往幸運閣方向)轉到高地烏街行駛,當時我(至今仍是)好清楚及肯定馬路上係無人的。正當我走到一段路時(車速肯定不過35km/h),突然在我前方出現一個印尼籍傭工,我收唔澈撞倒佢左腰,佢倒地痛哭,我即時煎低!!!

人命財物傷亡損毀:
個傭工腰痛。我,輕微擦傷及瘀傷。架車花右邊(因向右仆),右brake lever 變形。

當時感受:
又炒一鑊!!!!!!仲要係撞倒人(雖然佢亂過馬路)!!!!!!架車仲要唔係我tim!!!!!!(因我fd交換我部125過taipa)怪我當時無用大腦記憶及判斷下call白炸及白車。

事後影響:
愛人朋友家人都話我笨實爲什麼叫白炸,送佢上山頂賠湯蘗費便算,家下仲要罰多伍佰大圓!!!!!!好彩佢只係受輕傷。
 
肇事原因及教訓啟示:
我平時抯125就無事,抯50就炒!(~~~笨~~~)唔熟人地部車~~~~~~小心駕駛為上!!!!!!!
大事叫交通,小事賠錢便算。無謂白白益錢俾"mk6""ii3"(簡易)。
澳門的道路法典係完全保護唔到駕駛人士。無論行人以斑馬線過馬路或亂過馬路,撞親佢地都要罰款伍佰大圓。各位澳門車主或在澳駕車人士,小心、小心!!!!!!

 
 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!