炒車報告

 
駕駛車款:            an150
製造年份:            1997
意外種類:            自己炒低
車主:              馬騮仔
 
事發經過:
地點:沙田西田pizza hut 同帝都酒店中間條路前嫁一個左灣自炒。當日我在新城市停車場以時速六十公里超車,臨到左灣,拖一拖尾制就諗住入灣,當時入彎都好順利,但到準備出彎想俾油時就唔知點解失平衡派牌,最後人車分離。

人命財物傷亡損毀:
車左面花左
人就擦損手腳(好彩當日有d涼意,所以我著過件厚縷同牛仔褲,不過就貪方便冇帶手套)

當時感受:
當訓底個一剎那真係完全無感覺,因為都唔知發生咩事,訓底之後唔夠兩三秒就起身,執番部車。

事後影響:
事後真係有陰影,每逢轉彎都收到好慢(一定唔超過三十),仲唔敢訓彎。後來去睇番點解會派牌,發現原來條路中間有一個洞,我估計當時應該臨出彎果陣尾輪食左落個洞到,搞到甩尾

肇事原因及教訓啟示:
剛拿牌十日都未夠,因為自己學車時冇跌過車,加上一次pass,所以個心好雄,
真係唔好懶型訓彎,同埋真係唔好開咁快,因為你開得越快,你就唔能夠留意路面嫁情況,因為我地兩個輪真係好受路面影響,只要條路有少少沙,就足要令到你炒車,同埋真係要帶手套。
 
 
 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!