炒車報告

 

駕駛車款:            CBR400RR
製造年份:            1998
意外種類:            車輛碰撞
車主:              搖滾PK仔

事發經過:

話說我渣住架CBR400RR去到荃灣海興路迴旋處近(有線電視附近),響屯門公路斜路落到黎路口停車等出的時候,突然後面嘭一聲,之後我架車向左邊訓底啦!
我即刻跳起,但都走唔切左腳被夾,好在唔係好傷,都係擦損。起返身後即刻小個七人車司機,心諗,有冇搞錯,我停定左一兩秒你都隊埋黎!
佢落車時個人呆呆下,好似未訓醒咁,都費事鬧佢,坐返底睇下隻腳,因為都幾痛下,跟住有個大馬黎到,落車第一句就問我使唔使睇醫生,我響樹考慮緊既時候就已經聽到佢係咁鬧我,又話我唔除頭盔、又話我冇用、又話我唔小心!之後我話唔去醫院仲走埋,乜都唔記底。

人命財物傷亡損毀:
我架車.......牛角彎左,頭fork有少少咩左,波箱入唔到波,著唔到車,引擎蓋花哂,總之左邊身突出黎既都爛左......
人就兩隻腳都擦損哂,冇乜大礙。

當時感受:
其實自從上次炒鑊甘之後,我都抱住當全世界司機都係盲既心態黎渣車,點知原來仲有啲司機係傻既.....望住你架車停左響度都仲可以隊埋黎。
另外對於警察處理呢啲意外既態度十分不滿,完全冇打算去了解件事係點,就亂咁鬧人,只係識得追問我報唔報警,仲要最早走人!感覺有點委屈.....

事後影響:
諗緊點解會又係我......我渣車唔小心咩?追尾到底我有咩地方做得唔好?定係自己唔適合渣電單車?......=.="

肇事原因及教訓啟示:
以後停車前要望埋後面囉.......

鐵騎快語:
有說「一不離二」,希望沒有「接二連三」吧....

【鐵騎會館】現場討論
 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!