炒車報告

 

駕駛車款:            PGM3
製造年份:            1993
意外種類:            自己炒低
車主:              XX

事發經過:

大帽山落錦田.正嘗試開始入灣才收掣.那時車速大約左80左右..如常地慢慢入灣漸漸扣頭迫力.點知就咁鎖頭轆.''不是中油漬''因為當時正準備入灣..部車都少少側.黎唔切放頭迫力.就咁跌車.跌車一刻應該有70~個人就任由余下既衝力在地上打左個關斗..直至撞到自己部車先停低. 

人命財物傷亡損毀:
手爭左右.左右波羅蓋擦損.反而我的開面頭盔沒有損傷..NIKE外套磨爛左.手爭位沒穿隆但係但唔明點解會損...W字牛仔庫穿左隆''但仍可繼續著''..部車右包圍花左.右鏡花了.

當時感受:
準備一跌果黑..腦海空白一片...好在自已仲可以起番身..就立刻拎番起部車.唔好咁樣衰嘛..哈哈.點知可能太心急..出盡力都拎唔起喎..頭側跟.即時出左幾個帽號-.-!!!等個人定少少先再拎番起部車.

事後影響:
事後都照楂車番屋企.途中個人一直諗番起岩岩既經歷.個心一直有D驚.傷口亦開始有少少痛.

肇事原因及教訓啟示:
一直都知到條胎唔得.但係又唔想換住..其實早排收迫力時已經試過兩次鎖頭轆.即黑放番迫力又比我救得番喎..今次炒左真係底...
啟示~~一定要穿長就衫..最好有PAT那些..長庫.手套.大頭盔.不然跌落地一定唔洗要呀.
 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!