炒車報告

 

駕駛車款:            Shadow 750 ACE
製造年份:            2000
意外種類:            自己炒低
車主:              J.S.Bach

事發經過:

5月21日零晨,唱完k駕車回家,於柯士旬道直去,突然有架的士迎面cut入,自然反應是扭太,天雨路滑之下便派車,架車向右訓低,連車帶人在馬路上拖行左一陣,因不是很快(合法車速),人沒有被拋出,直至架車停低時,個人訓響度都仍然騎住駕車,姿勢分滿分。

人命財物傷亡損毀:
起身發覺只是右手少許擦傷,睇下架車,指揮燈歪左,風擋右邊一忽爛左,肉痛的心開始湧現,跟住個的士司機話我係因為天雨路滑而炒車,我話係你切線導致我炒,佢唔認,頓時我的怒火如火山爆發,直通任督爾脈,但語氣竟出奇地平靜:「敢報警啦。」(原來我的EQ都真係幾Q勁...)

當時感受:
訓係馬路上個腦一片空白,想起身,點知個人出唔到力,跟住有兩個年青人走過來問我需否協助,我話要,不過我起唔到身,我要訓陣先(而家諗起都好笑...),佢兩個個樣都好無耐。不久我可以起到身,佢地幫我將駕車擡起推去路邊。

事後影響:
相信炒車的情境會成為我多次夢境的主題,特別是在架車訓低拖行時那些刺耳的聲音

肇事原因及教訓啟示:
話左落雨唔好出車架啦,拿拿拿拿......破財啦......
;明知的士佬同小巴佬係老電的大敵,見到一定要收油或避開......

鐵騎快語:
你的「自然反應」有問題。遇突發狀況又煞車又扭軑,便會似電影中的電單車炒車特技動作般馬上煎低向前派....應該係盡量保持車身垂直然後急煞車便可。可能你會話煞唔切,因為美式巡航車的制動和操控性能相當有限,這點老編明白,如果你當時騎跑車或高性能街車,配合正確急煞方法,應可逃過一劫。

 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!