炒車報告

 

駕駛車款:            CB400SF Big One
製造年份:            1996
意外種類:            自己炒低
車主:              SiRhC

事發經過:

27/8/2006約凌晨12:45沿青山公路米埔段向上水方向近担竿州路,準備入一個大弧形右彎,被對面線一架貨櫃車的大燈"燦眼"以為對方越線入彎,即時用頭brake收車,架車指向路邊防撞欄,於是再加重頭brake,唔記得拖波定加重埋尾brake,尾轆開始擺,由於已進入彎並接近防撞欄,好自然咁扭軚,於是派車。後面的士司機幫我擋車,叫我唔好起身住,查問傷勢同問我要唔要報警,我示意唔需要。其時一位村民走出查看,再同的士司機一齊幫我推埋架車一邊。我坐咗一陣就自己起身跛跛下行番上行人路。

人命財物傷亡損毀:
個人係地掃街一秒,手腳左腹擦傷,左腳大小腿撞偒。
架車頭fork彎曲,錶板、右鏡爆裂,水箱散熱片變形,油缸蓋、死氣喉凹,右腳踏斷,兩邊尾指揮燈罩飛脫。
條褲同新衫磨爛左。

當時感受:
全身勁痛,左腳痛到冇力起身,意識到冇斷骨、冇甩較;就示意的士司機唔好報警(驚加P)。好多謝果位的士司機(原來佢都渣過26)同村民,一直問我有冇事,叫我坐一陣睇定D先。只是輕傷,GOD BLESS!

事後影響:
擦傷地方好痛,返到屋企發覺左邊大小腿腫咗,屋企又冇沙布,跛跛下走落7仔又冇得賣,用火酒清潔傷口痛到痴肺。訓唔著,痛住黎寫報告(仲要寫兩次)
暫時未知有咩影響,諗起架車比好多錢整就唔開心。忘記咗呢個時期係危機期(覺得對熟習咗架車,控制得到,但其實唔係)

肇事原因及教訓啟示:
車速過快收唔切,事發時腦內空白,唔識即時反應令自己派車,怨過一陣架貨櫃車開大燈。
要訓練自己反應同拖波控制。反覆諗下自己點解會派車,有冇人可以答到我?

鐵騎快語:
觀察力、預警力、駕駛技術不足都構成你今次炒車原因:

1)入彎前應行外線拿盡路面闊度,視線可以望深d睇通d。

2)對路面闊度未能完全掌握,即使有車騎住半條線衝過來,你仍有半條線在手...夠行有凸

3)受驚時技術失準,頭輪在緊急制動時,很難再作出轉向。一定要轉彎,只能暫時放鬆頭迫力才能轉彎。
 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!