炒車報告

 

駕駛車款:            skywave ck43a
製造年份:            2004
意外種類:            自己炒低
車主:              bill

事發經過:

由紅隊往紅磡觀塘方向落漆咸道北,天橋落鈄右灣.當時車速大約40km/h左右,但唔肯定.我覺得唔太快.去到一半灣開始深入去.我就在那裡滑掉.先係覺得地下不平震震地(起豆皮那樣)之後就派了.我好似有落迫力,但有用迫力都唔算係太大力.但唔肯定.唔知關唔關事∼

人命財物傷亡損毀:
車既左邊花晒.左指揮燈都花.波箱都花.
人就好好彩,只係一d皮外傷.

當時感受:
肉體就真係好小事,無咩感覺.
派果陣,我唔覺驚,只係有小小突然.之後有小小呆.不過好快回神.

事後影響:
之後都驚驚地.怕車住人唔知點算∼覺得今次好好彩,無咩事.
雖然後面有車,但可能果度車速唔高,d車避到.
當時唔太驚,去到目的地見到d車友(去果陣有小小渣得驚驚地),心情其實有d輕鬆.無咩諗.返家仲車一個朋友回家(渣得好好,仲覺得無野)
不過了一日,又剛剛睇埋咁多<炒車報告>其實都有小小驚.但又唔想放棄.因為真係好鐘意.鐘意玩車會!
雖然我不嬲唔算係飆車果隻.但又唔算係好慢.間中都會快小小.但以後真係會更小心,唔會太快.好想長玩長有.電單車係用來玩用來方便既,唔係搵自己來教飛.

肇事原因及教訓啟示:
好多車友同車房師傅都話果度好多出事,話果度(由紅隊往紅磡觀塘方向落漆咸道北,天橋落鈄右灣)好多垃圾水係好滑既~老編係咪真架!?雖然我唔知係咪,打滑我之前都試過,但今次真係唔同.
唔知係地面問題,定係車速問題(會唔會我快了小小呢)或我落小小迫力呢!?同我果條係新呔,會唔會係未開呔呢?
教訓係小心小心再小心,同下鈄灣,更要小小心

鐵騎快語:
有好多人都咁講,但幸好老編未見過。不過每次落果隻彎都唔會快。 如果你唔肯定有冇落迫力的話,咁你多數有落迫力。彎中打滑「收油、棟直、唔好搞迫力」呢個意識需要訓練。做得到的話,你一定會知道自己做過d乜野。

如果你真係中圾垃水跣胎跟住重要落迫力的話,梗係炒啦。應該係收油扶直部車先再落迫力控制車速然後放迫力繼續轉彎。
 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!