炒車報告

 

駕駛車款:            Forza(MF-06)
製造年份:            2003
意外種類:            自己炒低
車主:              shing

事發經過:

31-Oct 0845~0900
雙騎於天水圍天華路左轉入天影路無端端甩尾派牌,好邪!當時車速50-60km/h,一入彎未到彎心已經甩尾,我盡量救車,死都唔落迫力,盡量戙直部車,比小小油,都唔成功,車尾向右甩,再左甩,再右甩,之後搶軑,派牌。車速唔快,車滑出與人距離2隻羊左右,不幸女友褲腳被車k住,要我抬起車救佢。後隨的一部溫拿無意識去救我地,比油遠去。我扶女友、推車埋邊,負傷截的士送女友去屯門醫院,之後自已再調查路面,無水,無油,無渠蓋,仲日日行呢條路,都唔知點解會咁,之後粗略檢查部車,行得番,咁我就繼續負傷渣車去醫院會合女友。


人命財物傷亡損毀:
我 - 我左手,左波蘿蓋,左腳眼磨損,頭盔左面花左(A牌果然有保証)
女友 - 左手磨損及撞於,左波蘿蓋嚴重磨損,左手掌輕微撞傷
車 - 大架餚左,要人手收埋,左面指揮燈、車肚花左,左面近指揮燈啡令撞穿左

當時感受:
估唔到咁鎮定,炒車,截車,處理現場,快夾妥。炒車時從未合埋眼,全程都清楚望到、記得到。最心痛女友受傷,相當自責。

事後影響:
事後渣車去醫院超龜速,唔敢訓彎,對部車失去信心。由於路面無問題,相信事因由車而起,但呔新,夠氣,真係唔知點解......

肇事原因及教訓啟示:
由於真係諗唔出原因,請編輯代為分析。

鐵騎快語:
老編意見剛好和你相反,車出問題的機會很微,如果你話車尾左右係咁甩,最大機會係路面出左問題。除左沙、石、油之外,也可能係紙張或壓扁了膠樽。當轆中呢d野時一樣可以好跣架。

 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!