炒車報告

 

駕駛車款:            PGO T-Rex150
製造年份:            2004
意外種類:            自己炒低
車主:              K

事發經過:

由香港仔隧道入黃竹坑,使至海洋公園回旋處右轉入黃竹坑時,由於當時有o架的士由橋面冲緊落o黎,我已減速至30km以下由鬼佢過先,顧得o架的士當你無到咁樣cut埋o黎又顧唔到其他,一時無留意地面有垃圾水,一側少少就派,連人帶車向右訓,雙掌雙膝連心口爬落地,由於車速低,車同人都唔係好金,當時好痛坐左一陣都起唔倒身,o個時有私家車司機停o係我後面問我有無事,我驚仲有其他車冲埋緊,所以叫佢幫我擋擋D車,唸住等我坐多一陣先埋路邊,就o係o個時有警察咁啱經過幫我起身同扶車埋路邊,之後車又行得,又費事屋企人知同使錢拖車咪無call白車就走。

人命財物傷亡損毀:
自己車身花o左少少、後座右腳踏報銷、右鏡條柄見少少彈弓(仲用得o下)

當時感受:
當時雙手雙腳痛到起唔倒身,成身臭垃圾水味,勁無奈!

事後影響:
不嬲對D的士佬都好有介心,但係垃圾車fing出o黎D垃圾水都好賤,由其轉彎位,小心!兩個膝頭少少腫同磨薑(當時已經係著住牛仔褲),應該有幾日痛!
至於左膊,起初仲以為戚親o下,就好似少少訓黎頸,點知第二日越來越金,想第高手梳頭都痛到第唔倒,放工去睇跌打先知脫o左臼,病真係要淺中醫!

肇事原因及教訓啟示:
的士佬、小巴佬、貨van佬o既威力大家都知,其實仲有好多好多,總知要小心!
 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!