炒車報告

 
駕駛車款:            VT250
車輛製造年份:          1993
意外種類:            自己炒低
車主:              octim

事發經過:

係油麻地一帶橫過十字路口,兩旁大量行人等過馬路。尚有六七個車位時收慢,正正橫過時有狗衝出,急收前迫,接近停車定時跌車。

人命財物傷亡損毀:
事件主要牽涉的小狗完全沒有事,逃之夭夭;小弟比車壓到左腳,多個星期以來不良行,另右腳膝頭有一大片擦損;事件當中有位商舖的哥仔幫手扶車,另一位師兄路過亦有提供維修意見,藉此機會以表謝意﹗﹗

當時感受:
肉體上受的傷就似係踢波擦損扭傷,但心靈上會好怕,擔心會否受是到車的性能影響,還是自己技術問題;另外即時想起好多師兄話炒車地點通常離目的地不遠,可能係差不多到達時會較為鬆懈。仲有意外發生時,小狗好似係我車前做假動作,時間亦真係好似過得慢左好多。

事後影響:
可能有左以上心理影響,剛好返後的一次出車跌左兩次車,相信係太緊張所影響。另外亦四周圍問人意見,正確的急剎方法,希望駕駛技術可以有所改善。

肇事原因及教訓啟示:
經過今次事件,發覺學車時所學的急收方法係有佢的好處,可能學車時同實際出到路面的駕駛方法有所不同,但係一定要認真咁考慮哪些技術要保留,哪些技術要改進。
完全康復後會練習前後迫同時間的剎車,因為有事發生時唔會有時間比你諗點做,一定要將最好的應變方法熟練為自然反應,才會減低受傷的機會。

鐵騎快語:
小炒是福,可以檢討技術及心態不足之處,係好事黎架。
 
 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!