炒車報告

 

駕駛車款:            MAGNA 250
車輛製造年份:          02/05
意外種類:            自己炒低
車主:              TATO

事發經過:

22/02/2008 上午11:45 馬頭圍道紅蘋果對出往紅磡方向
我當時行緊中線,過到巴士站時,前面同快線都無車,繼續右面慢線有兩架巴士停係度,前面個架機場巴士突然cut出黎將個車頭停左係中線,我好自然咁落break慢車(我都記唔返我係想慢車定停架車),一落break架車就立刻訓向右邊,完全feel唔到有鎖轆或了,之後架車壓住我右腳滑行了一陣。好彩後當時快線無車行,中線後面d車全部停得切,之後後面架46的好心人,成四個人一齊落車扶我同架車去旁邊巴士站!佢地都話:架巴士司機有無搞錯,咁樣cut出黎搞到你炒,不過我睇唔到佢個車牌幫唔到你!之後佢地見有途人幫我報警,就走了!

人命財物傷亡損毀:
傷:左腳有兩個小傷口,俾極力子之服桿了到。右腳膝頭磨薑,送院後要留院,曾懷疑有機會‘印’帶或肌肉‘斯烈’,好彩無野!右手少少損左!
右鏡及右指揮燈撞爛、死氣喉、右風格?及油缸右邊磨損!

當時感受:
第一次出事,駕了5個月(P),跌車都未試過!當時連驚都唔會,淨係諗住快d起身扶起架車行埋一邊!諗住抖一陣就可以開車走!但我個時根本右腳係企都企唔到!好心人扶了我埋一邊之後,我就不停咁諗點解會自炒呢!以前落雨我都係用厘個方法同力度慢/停車!到底我邊樹做錯左呢?之後好心人(個司機)同一個女乘客行埋黎話:架巴士咁樣突然cut出黎有無搞錯,但最衰認唔到個車牌,幫唔到我!咁我會諗點解我無望佢個車牌呢?

事後影響:
事後一:係醫院未去落口供之前
係醫院都不停咁諗自己到底落break係咪有問題,係咪太重!架巴士咁cut出黎搞到我炒,要告反佢!問了d朋友議見,都話要搵實搵到個架紅色機場巴士,我當時唔係諗話要佢賠償俾我定點,而係好激氣點解佢搞到我炒,我就傷左,仲可能印’帶或肌肉有事,明明係你亂cut線點解你就無事,好想羅返個公道!打電話去,個警察就同我講話做到的成數唔高,你仲有機會被告反轉頭!但我就係唔憤氣,明明自己無錯,佢個巴士佬錯,點都要討回公道!

事後二:落口供時及之後
一路落口供一路覺得個警察唔想我搞咁多野,但一路落就一路覺得自己真係好似有d做得唔好!事發經過越去諗就越記得唔清楚,佢cut我時有幾遠,有兩個巴士位,咁又真係好似無乜理由我會收唔到搞到炒,但真係有幾遠又唔係好記得!落Break有幾重,記得好輕,但只落了前break(慣了只落前,之前落雨慢車都係咁做),但到底係想收慢定停又唔記得!唔知車牌,但我覺得可以追查到,因為紅色機場巴士得一條線行個區,一個鐘一班!我就好誠實咁講,佢幫我落完兩三版口供之後就同我傾,話返俾我知佢覺得我講有關停車距離同落break同行車路線(行正中間)好大問題,如果係咁我已經有好多野錯,好大機會會告反我轉頭。無人證,就算搵到個巴士司機,會唔會認自己有cut線先?會唔會認自己cut線導致你炒先?個司機咁誠實就唔會走左去喇!如果調轉頭淨係話見到我自己炒,查起上黎我會損失更多!一路講,我一路由原本覺得佢好似唔想做野,費事我搞咁多野,變到開始覺得自己覺得自己駕駛時應付突發意識唔係咁夠(現在仍會有少少覺得係俾佢引導到咁諗)。佢話有意外發生,一定唔會一方o岩晒,係查到黎睇下邊個o岩多d,邊個錯多d,但睇我既口供就對我好不利!(也許嚇我)但我最後都決定唔!
 搞咁多野,再落一份好簡單的口供就算!佢亦會close file!

而家都會覺得自己都算好好彩,炒時後面d車又停得切、自己渣駕車壓住滑行了一陣都只係少少皮外傷,唔好彩係落雨,但又好彩落兩著了雨褸雨褲,多了保護!不過都仲不停咁諗如果下次落雨又遇到要收車應該點呢?

肇事原因及教訓啟示:
一路同朋友傾反,有人會覺得,理得你係咪技術差都好,其實佢咁樣cut你,佢真係有錯,始終都係架巴士cut線出黎搞到你要落break,厘個動作已經係個巴士司機錯!到而家我都仍會有同樣諗法。(半年前我弟弟因cut線令到後面架車要急停,係無人證只係交警既一面之詞之下就被告入了不少心駕駛而停牌)但交警既分析都o岩,搵到個巴士司機佢會認咩?查起上黎分分鐘我仲會俾佢告反轉頭!個交警最後都當傾下計咁話,就算真係人地唔o岩,你忍到既話都要忍、讓到既話都要讓,始終我地渣26既,有起意外上黎,我地都無d46咁安全。路面經驗有呀!但係應對突發事件既意識要再提高d!

教訓
1. 行車路線:唔好行條線的正中間
2. 落Break:要戒掉唔用後break既壞習慣
3. 駕駛意識:雖然自己行高速既時候好警覺,但行市區對突發既意識都好唔夠
4. 遇到好心人幫手,記住要問返佢羅電話或記低佢車牌,真係想查落去都有人證
5. 落口供都係要經驗既
6. 知道有車手獎厘樣野

希望各位師兄同小弟以後渣車都可以平平安安到步!快慢真係唔緊要,至緊要平平安安!

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!