炒車報告

 

駕駛車款:            cbr 150
車輛製造年份:          07
意外種類:            車輛碰撞
車主:              要放手了

事發經過:

今晚在尖東尖沙咀對出我馬路....果到係單線行車亦有黃線...我跟在一架的士後面..我無太貼佢車尾..佢綠燈唔開車我爬佢頭...佢完全無打燈無意識俾人知道佢落客..一開車門我就炒左埋門...佢仲要話我唔啱..差人嚟到亦都唔想做野..話我唔啱同我態度唔好...我真係覺得呢個世界........

人命財物傷亡損毀:
我架車個猪頭爛左...佢的士門lup左...我仲要賠錢

當時感受:
有咩感受..?覺得呢個世界好得意囉...差人同我講一句佢唔打燈俾人知落客無問題...我爬頭撞到就係我唔啱...無理過地下上既線..無諗過的士既不是..我又可以點樣?

事後影響:
我準備賣車了........

肇事原因及教訓啟示:
領悟到d咩..?

鐵騎快語
車主似乎沒有足夠路面經驗,對職業司機的警惕性不夠高。建議先學私家車,在較安全的環境下累積路面經驗。

駕駛電單車,論誰對誰錯並沒有意思。意外發生了,即使係人地錯晒都好,蝕底既都係鐵騎士。所以駕駛時要把其他人可能會犯的過失,都一併預算在你的駕駛應對之中。
 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!