炒車報告

 
駕駛車款:            Hornet 250
車輛製造年份:          2002
意外種類:            撞倒途人
車主:              lun

事發經過:

星期日返工,行到去葵涌石梨商場出面,當時行車燈號係綠色,咁我當然 keep 住去 la。行到紅綠燈前1個車位,有個阿姑 dup 低頭行出黎,我就梗係 boot 一 boot 佢 la。
點知一 boot 佢,佢 15/16 咁彈前彈後,我心諗今次 pk la,好彩我 boot 佢時已經收慢左架車,見到佢個反應之後,我即時鎖呔,架車就掂到佢,之後訓低。

人命財物傷亡損毀:
受害人 A (我):
右邊手撞到紫黑色,右腳就著左長褲都係花晒,仲扭親腰 tim

受害人 B (亂過馬路o個個阿姑):
左腳受傷,但聽 d 救護哥哥話佢擦損都無…

車:
左邊花得o既都花晒,包括油缸 (早兩個禮拜由日本空運返黎!頂佢!)、engine;入波個腳踏淆晒,左鏡左指揮燈玩完,師傅話要$3xxx…

當時感受:
第一個反應係 (跌車前):玩咩阿姑?人衝燈你衝燈,係衝你都望下先衝丫!
第二個反應係 (跌車後):好彩自己同阿姑有無事
第三個反應係:條數點計呀?!

事後影響:
實在我想去小額錢債o個度睇下有無得賠,佢話要有被告 (即亂過馬路者)個名同地址,咁我無 wor,佢就叫我去警局問返。

去到警局,佢地話私隱唔比得我,叫我搵小額錢債d人出信 or memo 比佢地。

再去小額錢債,佢又話佢地無權咁做,叫我自己搵。

大佬,你左推右推,又比唔到一個實際可行o既方法我,故勿論我有無機會or有無得去告佢,我家下連試下登記都唔得呀,d程序真係要黎阻住你去行使公民權利,叫你自己挨左條數咁 ja wor!

肇事原因及教訓啟示:
當香港絕大部份行人都係盲o既,d 交通好似內地咁去駕駛
 

鐵騎快語:
又到鐵騎快語出場既時間喇。今次雖然係盲毛途人既錯,但阿Lun你慢車都可以收到炒,重可以爛咁多野,證明駕駛技術「仍未穩定」。今次當係買個教訓啦。
 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!