炒車報告

 
駕駛車款:            250綿羊 
意外種類:            自己炒低
車主:              阿添

事發經過:

我每天都會經過大埔道入沙田,經金山郊野公園,連埋情人節零晨的意外,己經係本人親身目睹或知道的同一地點意外。三次都係綿羊,位置是剛過了郊野公園開始落斜的大S彎。

人命財物傷亡損毀:

第一次
駕綿羊係我前面,到了彎位前,我收油但佢仲KEEP住去,心知不妙,還未諗就見佢炒上路邊,好彩冇撞到任何障礙物,我停車上前幫佢CHECK下有冇問題,只係皮外傷,算佢好彩。

第二次
12/2晚七點幾,剛放工回家,到左同一個位置就已經見到架綿羊少左係路邊,司機唹物Y行人路,已經有幾個人睇住佢,應該報左警,所以我冇停車

第三次
14/2 零晨,相信大家都睇左報紙,知道單意外。

當時感受:
真係好SAD.

事後影響:
係呢都同大家講係提醒大家每次行大埔道入沙田,記住過了金山郊野公園後到落斜位一定要收一收油,條路睇有D似直路冇彎(唔信你睇下報紙張相),所以好多時到了彎位都唔知,要收都收唔切。希望大家緊記,千祈唔好大意,可能自己日日都行個條路,所以特別大感受。

肇事原因及教訓啟示:
記住要收油尤其係綿羊,個輪細又無得拖波。鐵馬都唔好大意,有意外大家都唔安樂。
 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!