炒車報告

 
駕駛車款:            Runner VXR 180
車輛製造年份:          2001
意外種類:           
車主:              聲聲相惜

事發經過:

大埔大發街左轉完善路內彎時, 因為入灣太快(好似係50KMH)再加上地面不平就派低左。

人命財物傷亡損毀:
左邊身四個位置包括肩掙law友前及腳較位損左,左腳內側對上比車壓住所以瘀左。
入急症100, 傷口護理 200左右,
較正頭fork 300, 舊電順便壞埋就390。
 
當時感受:
渣電單車才兩個月就炒,穩陣起見都係入急症照x 光check check好d,
當時有諗過call唔call 白車好, 又驚差佬黎話要勾我架車走可能要拖車費幾舊水,
唔想身體受傷之餘又破財。

事後影響:
家人(除左阿哥)、朋友都反對叫我不如賣左佢,女友雖然無將呢樣野掛係咀邊,但其實佢都想我賣左佢。
衰自己貪玩,以後培養技術要循序漸進,不可急進。

肇事原因及教訓啟示:
其實今次係自己抵死,一半係因為約左朋友趕時間,另一半係因為想提昇自己的過彎技術就刻意訓低d。鬼叫自己睇完貴網教掟彎的技術玩到走火入魔,好彩後面無車黎緊,如果唔係...以後唔敢玩野,掟彎都係收到慢,再加上runner車身高,實在唔適合打到咁側轉彎,夜晚光線唔夠,好易會睇唔到路面不平。同埋自己屬於血氣方剛之年,好多野諗得唔夠周到,所以覺得100%安全都唔夠,而係要130%呢。幸好只是擦損, 照x光無事。
 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!