炒車報告

 
駕駛車款:            Gilera RunnerVXR 200
製造年份:            不適用
意外種類:            車輛碰撞
車主:              Annie


事發經過:
當時係鯉魚門道燈位前轉黃燈,咁岩我行錯路,見到仲有2個車位到就停車,順便諗下條路點行,點知尾隨架的士收唔切撞埋黎,即時連人帶車彈開10幾20呎遠。

人命財物傷亡損毀:
俾佢撞完之後尾龍骨好痛,好驚會有事。去到醫院照X光發覺冇大礙,個人定好多。人就冇乜野,但架車就大劑。而家車身花哂,行李架爆左,尾燈爛哂,死氣喉花左。本來奧士就話4-5千都搞得掂,但過後話架車條龍骨好似彎左,未正式報到價,但萬幾就走唔甩。唉,我架車落地1個月咋,仲係行緊千幾米,未正式起航就咁大單。我諗個的士佬都賠唔起架喇,claim燕梳又有排等,又要上庭...真係手尾長。

當時感受:
非常憤怒!平時開快車衝燈就冇事,反而遵守交通規則就出事。最乞人僧就係個的士佬撞到我都冇出黎睇下咩事,反而係由小路出既私家車司機扶起我,仲幫我報警、做証人、兼幫我鬧個的士佬(係到真係好多謝個位司機,你實好人有好報架!)。

事後影響:
屋企人咪擔心囉。我就冇乜陰影,好肉赤囉....

肇事原因及教訓啟示:
下次燈位前真係要睇下尾隨架車既速度,佢冇乜意思收油既話真係衝紅燈都要。

 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!

 

Copyright ©1999-2001 鐵騎網誌  www.iBike.com.hk   All Rights Reserved 版權所有   請勿轉載