炒車報告

 
駕駛車款:            honda sh150
意外種類:            自己炒低
車主:                   cooky

事發經過:
11/11當日睡遲o左,反正返工都係遲到啦,所以就"mud"都慢慢來。上o左車之後就好似平時一樣兩左一右出停車場,時速大約25-30km,點知就在個右彎度派低(O左)。

人命財物傷亡損毀:
左右膝頭哥擦傷,左腳被只羊壓傷,要(目弟)跌打。右邊車身擦花,尾箱底板爛o左,尾箱一只腳斷埋。整番用o左幾舊。

當時感受:
呆o左,冇理由o架,日日都係o甘行,冇理由今日會跌低,點解呀?

事後影響:
見到彎位和白界線都怕怕,和家人說不是跌車,而系打波仆親對腳,現已康復。

肇事原因及教訓啟示:
塞翁失馬,閑來一小跌,好過炒大'獲'。當係俾自己一個警覺,楂電單車總有一定程度危險性,一路都要小心。(原因可能是凍胎踩著路中間的黃界線,加上向下傾斜,頭轆就跣o左出去。)
 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!

 

Copyright ©1999-2001 鐵騎網誌  www.iBike.com.hk   All Rights Reserved 版權所有   請勿轉載