炒車報告

 
意外種類:           
車輛碰撞 - 提交日04/Apr/02    事故日  27/Mar/02                           
駕駛車款:            01 Runner VXR 180
事故主角:           
阿兆
  事發經過:
 


事發三月二十七號下午六時,皇后大道東28號門口.因前十米有燈位,所有全部車包括自己停低等轉燈.本人見全部車停晒小弟考慮了一陣,決定由左邊繼續以慢車向前駛.突然有架的士向左邊一駛落客(早有唔落客,落客又唔打燈),撞向我架右邊尾喉位.雖然架車行得超慢,但沖力太大.架車即刻好似放風爭咁,失控'派低'撞向路邊欄槓.

  人命及財物傷亡或損毀:
  財物損失..唉..好大!!車頭全爆,右邊車身花晒,大架移晒位,邊喉凹晒,剩低的士佬送比我紅油一'達'。醫返都冇用.個人半邊身損晒,衫又爛埋..真慘!!
  當時感受:
  '羅生門事件',都唔知誰對誰錯!!失落............
  事後影響:
  皮外傷冇乜陰影留低,當自己黑仔 la,因意外後即時入院尚未落口功,未知呢單野攪成點樣。不過D警察話可能會告我不小心駕駛,真慘!!!!財物,身體損失最大係我,仲要比人告,真陰公!!
  肇事原因及啟示:
  經過今次意外既發生終於知道馬路上最危險既野乜--->的士

 


鐵騎快語:

照你咁講應該係的士佬錯。但想像唔到你點樣「全部車包括自己停低等轉燈」,但又可以「由左邊繼續以慢車向前駛」?

 

車友
  回應
05/Apr/02
一個插水(打尖), 一個唔睇就扭.
比我就兩個都告,一係兩個都唔告.

交警睡寶(((寶)))
 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!