炒車報告

 
意外種類:           
自己炒低 - 提交日28/Oct 01 事故日不詳                           
駕駛車款:            94 偉士羊
事故主角:           
跛子一個
  事發經過:
 


當時係雙線雙程行車係個左彎到,對面線有架紅van踏住條白線衝上黎,我自己條線又 有架密斗貨車停係到(死車),我唔夠位過於事急收啦,可能個尾break同條tire都凍 (剛開車不夠一分鐘)一下就lock尾轆,跟住甸左三下我就踏隻左腳落地掉車,如果唔係 炒對頭就...........我諗今日寫唔到呢段野 !

  人命及財物傷亡或損毀:
 
左腳二條骨裂左,架車就大燈、錶板散晒、左邊車身凹 
  當時感受:
 
第一時間爬番上行人路先啦,就跟就見到自己架車攝左係小巴車底 
  事後影響:
 
今次之後我發現好多司機都唔理其它人,同埋自己d技術好差,如果留意到個break  未warm-up好,就唔會有事啦. 
  肇事原因及啟示:
 
我以後駕車會好小心,同埋唔比屋企人知啦,費事他們擔心啦.雖然他們無罵我,但係我 知他們很擔心.我因為想可,以後都可駕車,所以會特別小心.如果隻腳唔好彩有咩野事就 呢世都無得玩架啦....

 


鐵騎快語:

偉士羊的鼓剎掣動對新手來說唔係咁易掌握,一係唔夠力剎車,一旦來料就好似想鎖轆咁。騎士要有番咁上下技術先舞得佢掂。但亦唔冇辦法o既,方法一係多用尾掣動,因為引擎在車尾,迫力主力靠尾輪。但掣動時要分兩次踏下腳掣,第一次係試探迫力的反應, 方便你調節二次踏下的力度,能有效防止鎖轆。方法二係增強道路危機的預見能力,在一些可能有問題的地方收定油或做好掣動準備,以減低緊急剎車的機會。

 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!

 

Copyright ©1999-2001 鐵騎網誌  www.iBike.com.hk   All Rights Reserved 版權所有   請勿轉載