炒車報告

 
意外種類:           
車輛碰撞- 提交日期05/ Oct 2001 事故日期 不詳
駕駛車款:            97 Kawasaki Vulcan 400
事故主角:           
企鵝
  事發經過:
 
本人當時在青山公路,當日朝早有少少雨,地少少濕,本人已經小心,離前面架小巴起碼有三個小巴車位,在過汀九橋之後一段大直路,小巴停車落客,亦停得比較快,本人已經立刻收前後 brake, 打算拖波停車, 但一收brake,後輪滑行,眼見機車停不下來, 立刻嘗試轉左, 最後撞向小巴左尾燈,因本人亦開得不快, 太約只有50-60km/h, 所以都無乜事.
  人命及財物傷亡或損毀:
 
機車前沙版爆左, 頭燈拗左, 小巴左尾燈爆左.
  當時感受:
 
因速度不快,只係知道會撞,要比錢整車 (因架車唔係我,借既)
  事後影響:
 
落雨地濕會有少少驚, 怕會滑輪.

  肇事原因及啟示:
 
反應要再快 d, 要熟練拖波

 

鐵騎快語:
濕地60km/h要在三個小巴車位的距離把車剎停,可能唔係人人都得,但前邊架小巴也不是突然停下來,所以實際停車距離更長。相信閣下出事原因是因為不熟車,加上濕地「恐懼症」,錯誤分配過多的尾掣動力度以至鎖轆,其次是巡航車的運動性能不高,如果你當時係騎緊跑車或街車應該會冇事。希望此事不會對閣下造成陰影。

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!

 

Copyright ©1999-2001 鐵騎網誌  www.iBike.com.hk   All Rights Reserved 版權所有   請勿轉載