炒車報告

 
意外種類:           
車輛碰撞 - 提交日10/Apr 02 事故日不詳                           
駕駛車款:            CB400SF
事故主角:           
黑仔二號
  事發經過:
 

話說一年前,返工時間8:45,由順利村經秀茂坪道→藍田→東隧過海。去到寶達村因火燭封路,所以掉頭由觀塘過海,當時因為趕返工,所以開快小小落斜(其實好快...)。

有行過秀茂坪道的人都知,秀茂坪道的形狀成'M'字,落斜後谷底即刻上斜再即刻落斜。點知由谷底踩恆油有上斜到谷頂臨落斜時,才見到有一架私家車因塞車停在落斜位,見到時已經收唔到,唯有楂實個手把...眯埋眼....砰!

之後個人由 PET-PET 飛起拋出車,噠在前面架私家車的後玻璃再跌落地,離遠睇住架愛駒漏油漏水箱水...唉!...當時未知痛,仲第一時間走去扶起架車。

  人命及財物傷亡或損毀:
  前面架 CIVIC 車尾成'V'字型凹陷,損毀嚴重!我架愛駒車頭盡毀,左邊爛晒,唉....
自己奇蹟地只係小小事,下唇俾頭盔砍爆,左腰和右腳膝頭砍瘀,冇損傷冇斷手斷腳。
  當時感受:
  扶起架車之後,條腰和右腳膝頭開始痛,開始頂唔順,攤在地下。前面個司機見到我成口血眯埋眼,以為我死o左,即刻報警,警察到後我醒返,之後要我吹波波機,吹到成部機都係血。之後就入醫院喇。
  事後影響:
  因為傷到條腰要住一個星期醫院觀察...屋企人和親戚見一次話一次:唔好再楂啦,上次死唔去,下次冇咁好彩!
大半年後收到法庭傳票,上到法庭被告不小心駕駛罰1800蚊兼扣5分。仲要賠償30000蚊俾 CIVIC Claim 保險,續牌時,保險勁貴仲要15000氈抵,唉....
  肇事原因及啟示:
  以為自己行過無數次好熟路,有好多事係預計唔到!遲到好過冇到,睇唔到的路就唔好開咁快。
 


鐵騎快語:

引述番呢位車友對早排另一單炒車報告的回應,對你也適用:
交警睡寶(((寶)))回覆有關
車輛碰撞 - 提交日24/Feb/02 事故日:07 Jan 2002 
駕駛車款: 96 Honda CBR250RR
事故主角: Kenny

通常很多人見斜路(不論上斜或落斜),都會丙往油係咁去,但係你地有無諗過(尤其是上斜),係你地上完斜之後既環境係點樣既呢,係落斜??平路??班馬線??交通燈??

不論以上係乜都好,最好就係臨上完斜收一收油,比自己多D時間去知道之後好係乜野環境,如果係大直路就恭喜各位,你可以繼續比油去,如果係班馬線或燈位,咁你就要祈定禱,因為有幾個可能性:
1)紅燈...
2)紅燈後有車排緊隊,但係車龍唔長...
3)紅燈後有車龍,且龍尾就布凹頂...
4)班馬線有行人

唔係快就勁!吹水完畢!

重看原文刊載

 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!