炒車報告

 
駕駛車款:            Kawasaki ZZ-R250
製造年份:            2001
意外種類:            自己炒低
車主:              Jim
  jimlai811@hotmail.com

事發經過:
12月11日晚,有雨,由獅子山隧道入九龍。 自己知道危險,已走得比平時慢10-20km。 彎位更加慢。 慢到係經常比人爬頭果隻。 一路冇風冇險。 直至窩打老道,浸會醫院對出的直路(平路段),在完全沒有先兆下,前輪竟突然自己向左"線"出去!! 立時人車分離。 個人"線"左10米左右。 車"線"左20米左右。
 
當時行緊60km/h左右,絕冇用大brake,冇比大油,架車又行緊直線。 時發完全突然,唔記得有冇用輕brake。
當時好采後面D車停得切。 但班友剩係望,冇人出來幫我。 反而係前面架的士見到,停車出來幫我起身和扶反起架車。 在此多謝這位大叔。

人命財物傷亡損毀:
人:右邊膝頭損晒。醫生話骨沒事,但膝頭鬆左,要打石膏。
車:右邊fairing,死氣侯花哂。

當時感受:
第一時間看後面D車停唔停得切。 之後覺得唔係好痛,但又唔起得身。

事後影響:
大直路 + 慢車,都抄!?!? 無奈....

肇事原因及教訓啟示:
小弟實在唔知咩事,可能有油漬。 各位前輩請指教  jimlai811@hotmail.com 。總之以後不會下雨楂車。

鐵騎快語:
如果車身係完全棟直的話,即使鎖了頭轆,也只會繼續滑行,只要及時放開迫力便應冇事。究竟你遇上什麼問題呢?凹凸路面?油漬?坑渠蓋?班馬線或其他油漆路標?遇上圓型垃圾?記住在濕滑路面時當有狀況發生,要馬上放開迫力,扶直車身先講,跟住再人手ABS來慢慢減慢車速。

 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!