炒車報告

 
駕駛車款:            Kawaski EN 400
製造年份:            1994
意外種類:            自己炒低
車主:              jason


事發經過:
晚上12 點左右,從旺角經彌敦道一路往紅隧,快到紅隧時的一個上斜左灣車到有d 類似水的物體,最初我以為只係水,但己經好小心冇車埋去,但係就黎轉完個灣時想棟直部車時一唔小心車左落去。即刻炒低。

人命財物傷亡損毀:
由於估到條路好滑所以一早收慢左,只係左手手掌及左腳膝頭擦損左少少。
部車都都算好彩,只係條fork 歪左少少,左邊牛角變左型

當時感受:
第一時間唸︰終於到我了!
當時己被部車拋開左兩三四米左右,見到部車隻牛角出緊火花,事後先相信完來拍戲的炒車場面都做得幾真。停定左之后即刻企返起身睇下有冇車,好在部的士停得切,一個偉士羊司機及的士司機即時上黎問我有冇事,駛唔駛call 白車,我話冇事,佢地就幫我扶返起部車,我見部車應該重行得,所以就慢慢渣返屋企。

事後影響:
一見到水或電油即棟直車及收油

肇事原因及教訓啟示:
條路有一半係有電油0係面,最初以為係水。真傻仔!后面個的士司機重話佢都(sin)晒呔。之后有人同我講,基本上車到電油通常都好大機會炒。雖然今次係輕傷,第二日都即刻買返對手套。我就唔明點會有咁多電油0係度。

鐵騎快語:

算你唔好彩,冇事丫嘛?睇下重有冇油漬沾在胎上?有就快D洗左佢。

 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!