炒車報告

 
意外種類:           
自己炒底 - 提交日期 16 Aug 02  事故日期: 01 May 2002 
駕駛車款:            82 Honda CB400
事故主角:           
亞邦
  事發經過:
 

2002年5月1日凌晨1時,成門隧道往葵青方向斜路底大回旋處,以40k左右左轉青衣方向入口,一入就向左爬底左.原來地下有一灘應該係垃圾車留底的水加油.

  人命及財物傷亡或損毀:
  自己左手肘五針及多處擦傷,女友則手腳擦傷.
 
  當時感受:
  因為手肘冇左少少肉,所以縫針時好痛.心理上反而沒有甚麼,因駕駛得電單車都預左.
  事後影響:
  ....
  肇事原因及啟示:
  純正意外,遲早問題無得避;因信耶穌,所以唔會太擔心.要訓練開車前著返件長袖衫(長褲一向著開).

鐵騎快語:
嘩老兄你份心理質素真係冇得頂。一句「騎得電單車都預左」,加埋「信耶穌唔會太擔心」,做特技人就最適合不過。

講番件事,以最理想化的層面來看,呢單o野係可以避免,如果你:
1.有留意路面狀況 - 以40km/h轉彎,有水/油漬應該預早見到而把車身楝番直
2.內彎腳有意識預防 - 只要唔係飛跪,內彎的腳不會有太多負載轉移,應該可以及時落腳撐一撐,只要唔係跣頭轆的話,有腳撐一撐,冇咁易跌。

騎電單車唔係本著「乜都預左」的心態駕駛,也不是單憑宗教信仰便可以幫助你安全駕駛。依靠的是正確駕駛態度,技術,經驗和反應。做足本份都要炒車,咁就關乎運氣問題,呢個時候先至到宗教信仰出場。

 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!

 

Copyright ©1999-2001 鐵騎網誌  www.iBike.com.hk   All Rights Reserved 版權所有   請勿轉載