炒車報告

 
意外種類:           
自己炒低 - 提交日16/May 02     事故日不詳                           
駕駛車款:            99 Kawasaki Vulcan 400 Drifter
事故主角:           
Joe
  事發經過:
 

雨天於東區走廊西行往紅隧分路線,見有三至四個車位張車收慢,點知一剎車頭轆就鎖死,結果就咁派了。相信都有5-10米。

  人命及財物傷亡或損毀:
  頭沙板、頭燈、頭brake花了,油缸凹了,大腳八彎了,連電話都Total lost。
  當時感受:
  係派車之後,隻腳被二百多公斤夾住又出唔到,望著其他車,又冇人會理你,每架車都係度打燈走人,等到分幾鐘過後,有個的士乘客走來幫我,我才走得。
  事後影響:
  影響就以後下雨天都免架老電,提早收車。個人就身痛,睇架車就心痛,仲要係架車買了不久。
  肇事原因及啟示:
  雨天勿開車太快,要留多點停車空間。
 


鐵騎快語:
嘩!你俾架車夾住o左都冇人理你!班仆街真係唔係人。老實講,你今次衰反應唔夠快,因為直路鎖轆用人手ABS係可以救得番既,加上你部係Vulcan 400,唔應該靠頭迫力收車,應該收油拖波,踏尾迫力再扣頭迫力。不過話又講番轉頭,我地事後用口講梗係易,當時環境係點我地始終唔係咁清楚,唔好介意。

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!