炒車報告

 
意外種類:           
自己炒低 - 提交日18/Mar 02   事故日不詳                           
駕駛車款:            學院車
事故主角:            lok
  事發經過:
 

st學院練車強制都未過,就咁炒第一次,係一個右灣界負油站到b區,當日陰暗天氣,有下過毛毛雨,當時係指定地方停車(近油站),然後開車由一波到二波(我估當時有2~30掛)冇睇錶,開車十分順暢,但覺得行車路線太接近左邊線,so身靠右邊想將返回中線,可惜車子與路面既奇妙關係,車子向外排,向著柱子撞到應一應,車子停定,當然第一時間按死火制,然後再睇架車真係驚law,車頭total lost.

  人命及財物傷亡或損毀:
  賠左5千大元&入左醫院照骨,好彩冇斷右邊冇左一大忽皮,右大腿腫過豬腳
  當時感受:
  自己撞完先識驚,右腳痛到唔郁得,個人就清醒,然後白車,警車就黎晒la
  事後影響:
  都未驚過因為本人好喜歡bike
不過冇左5千真係傷到入肉
但個人都屬輕傷,冇斷骨冇生命威脅
真係要還神啊
  肇事原因及啟示:
  學車唔好開得咁好,唔好咁放心,學院都會炒車,千萬要小心
 


鐵騎快語:

呢劑都應該食得你幾飽。學院車被人日操夜操,質素點都唔及私人車咁正。最重要係對胎見水即死,新手在雨天練習時真係不可以掉以輕心。

 

車友
 回應
01Apr02
我都是在駕駛學院學電單車,不過己過了強制試啦。我的印象中記得末過強試,炒車是不用賠錢,因為學院己替電單車買了保險。

還有,未過強制在學院內就不應開30至40啦,有時要避四個轆,大家d speed的轉數不同,所以在學院內都要小心。當年我都試過練強時過地濕及開40,後來阿SIR在近油站附近叫停我,想返轉頭都很感恩。

所以,不論男女鐵騎學神都要小心,可能我是女仔,開得快都有D都怕。所以決定做回乘客。阿LOK 要保重                          
CARMEN mplocalnews@mingpao.com 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!