炒車報告

 
意外種類:           
迴旋處車輛碰撞 - 提交日期20/Apr 2001 事故日期不詳                             
駕駛車款:            81 Honda CB900F
事故主角:           
Kenny Lam
  事發經過:
 
事發時我同女朋友一齊,隅挽p入馬鞍山西沙路迴旋處,當時我行緊中圈,車速只有三至四十公里,正當我望到出口而準備駛出迴旋處之際,有架寶馬房車突然係個讓路口度衝出薄A我見個私機居然望住左手邊,完全當我冇到,我就即刻鉬浀PCUT過快線避開佢,點知佢都冇反應,仲衝過薛祧u度,我避無可避,比佢架車頭沙板撞到我前輪,我同女朋友就一齊飛鬙X車,打鱄茠鷓蓿^落十幾尺前面,我起身就第一時間睇鴾k朋友有冇事,跟住就鬧個司機點開車。
  人命及財物傷亡或損毀:
 
架CB900當然就好傷,但我地兩個仲傷,我女朋友仲要o係威爾斯度住一晚,後尾好彩冇乜o野,但係就周身痛。架CB900頭FORK,油缸,死氣喉同頭燈殼都花哂,個咪表仲爛得好勁,唔知有冇得整。
  當時感受:
 
朝頭早起身就大鑊!
  事後影響:
 
我覺得有D開四個轆o既司機好唔負責任,當正個A旋處係自己o既私家路,亂衝亂撞都得,如果我當時係開住部泥頭車,你估佢仲會唔會不顧一切咁衝出o黎呀哪?
  肇事原因及啟示:
 
請大家以後駛入A旋處時一定要小心!尤其是係假日,好多四個轆司機以為自己好勁,唔理會騎電單車o既司機。出o左事時都係我地唔著數!

(編按:在迴旋處的車速不宜過高,目的便是要提防有班杏加橙衝出來。呢班橙唔知係咪個腦有問題,急速連過兩線剎入內圈又有,係圈內連cut兩條線想出圈又有,有D人當正迴旋處係練車場,50km/h成架車側晒咁貼住內彎走又有,睇見都牙煙)

 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!

 

Copyright ©1999-2001 鐵騎網誌  www.iBike.com.hk   All Rights Reserved 版權所有   請勿轉載