炒車報告
回應次數:1

 
意外種類:           
大包圍跑車撞壆炒低 - 提交日22/May 01 事故日不詳                           
駕駛車款:            96 大包圍跑車
事故主角:            Michael 
  事發經過:
 


大埔道嘉頓.一邊上大埔道.一邊去獅隧.點知o個日行錯路.行鬙h獅隧o個邊.諗住可以由石硤尾o個邊可以兜番去大埔道.點知去石硤尾o個個交憒鴙鴩茷Y鬼死咁高.成個撞起.人傷車傷.各位如果行到去o個到要小心.小心!

  人命及財物傷亡或損毀:
 
成隻靴「當|」開o左,件披甲都爆埋!o個人就跛o下跛o下咁要兩個星期先行得番。架車跌花o左,個人可能有盔甲保護,受傷情況得以減輕。
  當時感受:
 
怒罵政府點解將D路起到高低不平.直情離譜!
  事後影響:
 
有D陰影.希望隔一段時間能夠忘記。
  肇事原因及啟示:
 
就萛係行錯路.寧願兜多一個圈。個人o既安全裝備,例如要穿著保護外套,電單車靴都好重要,如果當日唔係著住D保護外套及鞋,我諗隻腳及肩一定傷得好重。
   

鐵騎快語:

成隻靴都「當|」得開!如果係自己皮膚你話點算!?跑車的設計係走平滑的舖裝公路,凹凸路面對啡呤車影響較其他車大,中速上壆屬高危動作(唔炒都傷車)。呢舖真係偷雞唔到蝕「渣」米咯。希望呢個陰影好快消失,以後開車會更小心和守交通規則。加油:)

 

24 May 01
97 Magna 車主:  直上直落
認同地面不平。早兩天天氣不好,剛下完雨,載埋女朋友由沙田過城門"睡"道返屋企,在未入"睡"道前,因地濕所以行慢線,點知條線左右兩邊比大車行到爛哂,我唯有走中間,但一穿過後見到前面地上中間有一個深色大圓形,因為唔想急速閃避,所以想直線駛過,點知一過時,成架車飛起一至兩秒,我女朋友成個飛起,好在佢扶我膞頭同有個椅背頂著,同埋好彩佢無反手扶椅背,如果唔係好可能會扭傷佢對手。最後人車直上直落,幸無炒車。
當時感受:一片空白
事後影響:好似唔想再載人,驚負責任。嚇親女朋友有些少內疚。
肇事原因及教訓啟示:諗唔到,係唔係唔應該行慢線?網主可否比意見?
 

鐵騎快語:

我都試過類似情況在雙騎時撞到人車分離,四隻腳掌離開腳踏在空中飛舞,係個一刻好似玩過山車咁樣,但因為人和車都在移動中,最後都坐番落架車度。經驗告知,千萬別扣頭迫力,保持車身棟直和放鬆身體便應該冇事。但係後座乘客唔可能預知發生乜事,所以比較危險。據當時乘客憶述,見到我突然彈起,跟著到佢彈起,到我跌番落去時,佢重係空中。可能車速唔係太快(6-70km/h落斜),所以冇做任何o野車身都能自動糾正。

要避免類似情況,不在於行快線或慢線的問題。只能把視線放遠一點,留意路面狀況,有否雜物或凹凸,早點避開。平時跟車不要太貼,以免不能預早察覺。

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!

 

Copyright ©1999-2001 鐵騎網誌  www.iBike.com.hk   All Rights Reserved 版權所有   請勿轉載