炒車報告

 
意外種類:           
車輛碰撞 - 提交日22/Oct 02  事故日 不詳                    
駕駛車款:            星艦150
事故主角:            BBQ
  事發經過:
 
載人落大直斜路,前面的士見有客毫不考慮即'Dup'我自己又o岩o岩發一發夢,當察覺時已'Dup'唔切直攬的士尾.
  人命及財物傷亡或損毀:
  我就隻腳鈕親同撞魚左,個乘客飛左上行人路差D攬埋個的士客度,仲'Un'親個細佬痛左兩日!
成份車頭爛晒,整番要成$5,000.(不過無整買左),仲要賠左幾舊水比人  :(...
  當時感受:
  急殺時知道停唔切撞硬,好在本能意識將重心埃左,如果唔係個乘客有機會飛左出快線(雖然唔記得當時有無車,但後果唔知點.....)
  事後影響:
  之後成個月隻腳陣陣痛,個心仲'Un'住'Un'住,有陰影,信心都受到打擊!

  肇事原因及啟示:
  1)最主要我唔O岩自己發夢,日日行同一條路,對路面太熟識警覺性減低.
2)載左人加上落斜,殺車能力又大大減低.
3)依家d的士難撈,見到客就算過左都會毫不考慮'Dup'車接客,我一個交通警朋友同我講撞'的士'尾Case勁多...(各位的士大佬,你地搵食都就住下人啦唔該!)
以後會打醒十二分精神渣車,加上唔敢跟車太貼(尢其是的士小巴)!!. 
 

鐵騎快語:
載客落斜急剎車,大忌!

 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!