炒車報告

 
意外種類:           
自己炒低 - 提交日27/Apr 02 事故日不詳                           
駕駛車款:            95 CB400SF
事故主角:           
黑仔3號
  事發經過:
 

話說大約半年前的一個下雨夜晚, 一個人駕駛我的super four沿界限街駛往大坑東道, 去到近油站突然有部的士想從油站駛出, 我於是立即響HORN, 部的士停了, 我就繼續比油向前行, 但是個PK的士佬突然又駛出(( 我與佢只有15-20公尺矩離, 而車速有80-90KM )), 我如是立即扣前掣, 但是也許有雨路濕及扣掣過重快, 部車立即"派"低, 人同車分開向前滑行了大約20公尺才停低.

  人命及財物傷亡或損毀:
  我個人就只係手腳擦傷,但係部車車頭咪錶全爆,右邊車身花晒.
  當時感受:
  意外後起番身, 見到個PK的士佬停了係前面伸個死人頭出來望一望我之後即閃,當時好想打個PK, 但係手腳擦傷好痛跑唔郁, 仲要扶車, 而油站職員淨係望唔幫手, 覺得D人好冷漠。

意外後警察好快到達, 警察好好人, 幫我扶車, 幫我療理傷害口, 解釋法律程序又清楚. 好感動 !!! 而家好想考警察.

  事後影響:
  沒有影響, 只係銀包輕o左
  肇事原因及啟示:
  意外後有以下結論:
1) 小心PK的士佬.
2) 落雨唔好駛太快.
3) 要熟練收掣,唔好太急.
4) 以後對警察哥哥更尊重.
 


鐵騎快語:

如果說經濟低迷下的香港,因失業人數增加而令的士司機人數上升,導至司機平均質素下降,有人會反對嗎?

但話說回頭,老兄你都好似嚴重超速播?

 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!