炒車報告

 
駕駛車款:            Yamaha SR125
製造年份:            不適用
意外種類:            自己炒低
車主:              Tat

事發經過:
事發大約二個月,當時我還是學神,駕駛出了元朗駕駛學院,去到一條正進行工程的“無名路”,當時記得速度大約有30-40KM/h,轉右彎前我落break減速,因地上有沙石及不平,條後車呔在轉彎時鎖死,咁就訓低左喇!

人命財物傷亡損毀:
右邊手,腰,腳花灑,其中手肘傷得最重,要在家休息二天,架車就頭燈爆左,米錶殼損毀,指揮燈移位,衣服穿孔.........

當時感受:
當時炒車感受空白,現在還好記得那畫面!跌低手肘先落地再磨,架車頭燈玻璃碎裂四散,而且繼續向前衝,個人下意識唔郁,又得佢捨力,停定後自已可以企起身,檢查自己傷勢,同望下架車之後,覺得今次自己好大獲…

事後影響:
事後都可以自已駕駛番架爛車回學院,亞sir幫我洗傷口,及那時給了無限安慰給我(在此要多謝亞Sir),而自己炒車之後,沒有即時去醫院,直接返家休息,到了第二天才看醫生取假紙…架車就賠了大約1700元,現在隻手留下疤痕.....那次之後,俾心機認認真真去學車,最後都一次pass左

肇事原因及教訓啟示:
完全係自己衰!經驗不足,沒有因應當時環境做識當既野!係沙石路面傾側身轉個90度既彎!D人話電單車危險,未炒之前唔多信,認為去飛車個D才出事,結果這次給自己好大提醒!

最後我想向學緊電單車朋友講話,“你未試過炒車,講幾多小心既說話,你會唔多聽架啦,但係炒過車之後,唔洗講你會知道怎麼才是危險,好彩我那次炒車來得早,好過第一次炒車條命無左果d人…”
 

鐵騎快語:

騎電單車邊個敢話未炒過車?都係果句,越早炒一次細細鑊,人便知驚怕死,總好過唔識死,車速越來越快,心越來越雄,第日炒舖大大鑊就太遲啦!

 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!