17 Oct 2004  綿羊谷 車會動向

Recorded by: Eddy/ Teddy
主辦單位: PhotoLover人像攝影會   協辦: 綿羊谷

 
秋高氣爽做咩好?梗係郊遊啦!騎電單郊遊當然好,順便影埋相(有女仔一齊影就更加好!

香港PhotoLover人像攝影會與綿羊谷車會在剛過去的17 Oct 2004星期天,在元朗南生圍舉辦了一個攝影活動的比賽,名為「秋意情濃愛綿綿」,分別有電單車動態、電單車硬照及靚靚Model三組比賽項目。難怪吸引到多達40人付費參加。而綿羊谷車會 負責安排車手和得意型仔綿羊給予PhotoLover人像攝影會的會員影相。


PhotoLover人像攝影會: Lawrence Mak

有咁多靚車及囡囡Model,我o地又點會咁輕易放過佢o地丫,一件不留。(正呀!:D)  踏正中午12:00 開波,各會員用盡佢o地的長短鏡,先來為電單車動態攝影。之後就係靚靚Model出場,一出場就聽到相機的叫聲,簡直響過不停。唔好講噤多,睇相!

電單車動態攝影 嘩!駛唔駛咁多人影呀!

好玩!一於下次再來!