23 OCT 2003 第三十七屆東京車展 趣味花邊

Press Team: Nick / Dave

 
編者的話 5 29/10/03
經過Teddy數晚通宵修改後,兩條車展女郎試片終於完成。請在GALS Section中找相關連結。

編者的話 5 28/10/03
東京車展經已完成所有網頁製作。試片室正進行最行剪接及配樂工作,前後兩條片專影囡囡,應該好快有得睇!
 

編者的話 4 27/10/03
日本四大牌子的新車解說經已完成!請往NEW BIKES按牌子觀看。
 

編者的話 3
星期六晚上接近十二時才返抵家門,本想馬上開工,但每次由日本回來都患上嚴重情緒低落症候群,加上荷包急性乾硬化所影響,心情甚差...唔理咁多,睡覺(涼都費時沖...)。
老編Dave  1:00AM HK Time 26/10/03


編者的話 2
為了今次日本車展而新買的小型手提電腦,打中文字出了問題。原來我買的是日本水貨,日本的鍵盤設定和我們用開的鍵盤原來少了幾個按鈕!令到我打中文時有很多字都無法輸入,實在令人氣憤!奉勸d大家買notebook時莫貪一時美觀輕便而錯買水貨....亦因如此,所有新車介紹會留待回港後再從詳介紹。現時我地會先整住D囡囡相先....

老編Dave    4:19AM Tokyo time , 24/10/03
 
編者的話 1
能夠在第一天press day完結後的當晚,iBike便可上載當日車展的圖片,背後其實克服了很多困難。

第一點要克服的是Press Centre的網絡十分擠塞,速度十分慢,加上由Fujifilm提供給傳媒的網上相薄,操作介面極不適合傳送大量圖片,令我們大失所望。

幸好我們一早預計到會有這個可能性而作了充份準備。這包括下榻的酒店必需要有二十四小時開放的寬頻商務中心,我們才能利用自己的手提電腦,無間斷地傳送大量圖片給留守在香港的同事。事實証明我們的準備是對的,但這個決定令我們花費了大量的金錢在住宿料金上,令採訪的成本上升。

第二點需要克服的是誘惑和疲倦。五光十色的夜生活和疲倦的身體,都阻止著我們工作。希望我們能繼續堅持下去吧。

老編Dave    3:30AM Tokyo time , 23/10/03

 
兩年一度o既東京汽車及電單車車展,絕時係電單車迷值得去朝聖o既盛會。點解係兩年一屆?2002年咪有第三十六屆車京車展law?因為車京車展o既安排比較得意,佢地係將商用車同埋民用車分開兩年擺,卡喇卡喇咁樣搞展覽o既。所以私家車及電單車就每兩年先搞一次o勒。

雖然每年九月和十月在意大利和德國有電單車展,部份新款電單車經己亮相。但係所有日本車廠都會留番一手,留待係自己主場先會揭露最新武器。歐洲市場以重型電單車為主流,但在日本市場則以結合生活化的輕量電單車為主流。香港的保險限制和超速扣分情況,更加令大車的銷情不及綿羊和輕量車種暢旺。所以我們一向認為兩年一度的東京車展,先至係具指標性o既殿堂級車展。鐵騎網誌將會派出一行四人採訪隊遠赴現今日元非常高企的東京...............借睇車展為名,實則放下假至真!

吸收過上屆2001年第35屆車展的痛苦經驗(咩事?請睇番以前報導),今次我地o係人手安排上落過苦功,在睇車展期間,鐵騎網誌仍會盡量保持最低限度的運作。買賣搜尋,車行情報,甚至新車試騎都會繼續,不過老鬼信箱、車主報告、失竊報告就會暫停更新服務。敬請見諒。

講左咁耐,即係幾時姐?車展正式對外開日期係十月二十五日,即係你而家o拿o拿聲同公司請假訂機票都仲趕得切。Press Day係十月二十二日至二十三日,但係我地會留到十月二十五日先走。期間我們會想辦法第一時間把消息傳送回港。

你都想去?正常!講下交通指南先。展覽場地:車京 千葉 海濱幕張 國際展覽中心 
最方便方法:
JR東京車站 乘搭 JR京葉線 急行電車往海濱幕張,只需30分鐘。落地行五分鐘

 
Map mark Musashino Line
Map mark Keihin-Tohoku Line
Map mark Utsunomiya Line / Takasaki Line / Shonan-Shinjuku Line
Map mark Saikyo Line
Map mark Chuo Line
Map mark Nambu Line
Map mark Tokaido Line / Shonan-Shinjuku Line
Map mark Sobu Line (Rapid Service) / Yokosuka Line / Shonan-Shinjuku Line
Map mark Yamanote Line
Map mark Sobu Line (Local Line)
Map mark Joban Line
Map mark Keiyo Line
Map mark Narita Line
Map mark Sotobo Line
Map mark Uchibo Line
Map mark Sobu Line
Map mark Subway Tozai Line
Map mark Keisei Electric Railway
Map mark Subway Yurakucho Line
Map mark Rinkai Line
Map mark Shuttle bus


要唔要去埋上野電單車街?睇過我地個白痴全攻略未?