13 Dec 2003 聖誕唯美 攝影特集 趣味花邊

頭盔提供:Mercury Moto Collection
                    萬里達車行

人地話:「香港既經濟好唔好,只要睇下聖誕節既燈飾佈置就知道。」

小千尤記得九七年,正值香港經濟如日中天的時期,聖誕節同朋友仔去睇燈飾係例牌節目,五光十色,又有激光Show,又有聖誕老人周街派禮物,好熱鬧、好聖誕!

當年十幾歲,圍內成班朋友仔撘「十一號」由太子沿彌敦道行到出尖沙咀海徬,為的,只是睇燈飾;搭巴士又有個頂,遮住晒~

當時心諗:如果有架電單車就好lu~到近依幾年,經濟低迷,出到去睇燈飾,只得寥寥幾座大廈亮著:「聖誕快樂!並賀新禧!」聖誕節,似乎再震奮唔到香港人既鬥心。
 

今年,小千發現早響十一月尾,在中環天星碼頭通往遮打花園的行人隧道已經好聖誕,佈置得好靚,好落本!

仲有聖誕老人叫你寫低自已既聖誕願望~行到遮打花園,小千真係「嘩!」一聲叫左出黎!

好大棵聖誕樹呀!原來,之前寫低既聖誕願望仲可能會在巨型聖誕樹上面出現!名符其實既「We Wish U a Merry Christmas!」真係好開心、好聖誕!唔通香港既經濟真係經已起死回生?!

就在今年,帶埋你架愛駒一齊去感受一下「Christmas is All Around」啦!!過聖誕節,其實並不一定奢侈!幫自己裝身?臨近聖誕,各大商戶都實行減價促銷;相反,幫愛駒裝身……好似好有難度,原來一樣EasyJob!!

小蜜蜂妹妹就教你一樣小學生都識既「**愛駒變身魔法**」

嘩!聖誕樹呀?!無錯!其實只要將佈置聖誕樹既飾物「轉掛」落架愛駒度,話咁快就攪掂啦!好聖誕呀!!

材料費用:

For Majesty (From Rubber-Man)
彩帶2條(共$30)
金花束2個(共$20)
紅蝴蝶結1包12隻(共$10)
彩波掛飾4個(共$5)
紅鈴帶2條(共$20)
噴雪一枝($10)

   

For Vespa PX200(From伴鬥車童)
彩帶3條(共$35)
銀花束2個(共$20)
銀蝴蝶結1包10隻(共$15)
白金、白銀彩波掛飾4個(共$5)
大雪花球1個($10)

入貨小貼士:
要搵一處選擇又多,價錢又平既入貨地點?小千首選上環既太源街同深水步既福榮街,不過小心……多人到嚇死你~

 


睇相喇!