10 June 2003 英國MCN 夏日跑車嘉年華 海外情報 趣味花邊

 
 

Photos & Text: Elias

 
還記得今年二月,一位署名Elias的英國留學生,把自己參觀英國倫敦第廿四屆道路及超級電單車展覽時所拍下的照片慷概地傳給鐵騎網誌嗎?當時他曾說過六月份可能會去參觀Summer Sports Bike Show,到時才向我們聯絡云云。我們雖然沒有抱著太大希望,但一踏入六月份時內心便不禁地暗暗緊張,等待著Elias的音訊。

六月九號,「砰」一聲Elias真的傳來照片一大堆!更令我們感到興奮的是Elias今次更親自執筆供稿!嘩,你話我地幾咁幸福?Elias你幾時學成歸來呀?我地全體「 晾」乾水等你......請你食飯!

呢篇報告出街時(8:00AM 10 June 2003),連主辦搞手MCN個官方網頁都冇呢度咁多相睇呀陰公:)

在多明頓公園舉行的夏日電單車嘉年華會,主要分成三個部份。分別係特賣區、趣味區和動作區。等我地一齊分享Elias的喜悅:

由於來回車程成6,7個鐘, 所以為免自己辛苦, 我 7/6就上 DERBY, 第二朝一早就
過去CIRCUIT.

到達時先係 10:10AM 之嘛, 已經滿晒車同人. 我預先 BOOK 鱄, 所以唔駛排隊就可
以入到去.(預早訂票為10英鎊,到門口先買票13英鎊).......