25-26 April 2004 本田騎士會珠海賽道同樂日 (3)  趣味花邊

<<返回主頁<<   <<返回上頁<<

Production: Alex / Dave
Bike:燦基電單車行有限公司

CBR1000RR - Alex試騎感受
闊別了珠海賽道已有一年多的光景。當我騎上朋友的一臺CBR929RR時在賽道上熱身時,我真的感覺到自己有明顯退步。其後再上CBR1000RR時,我的技術猛然再度歸位,令我龍精虎猛。點解?CBR1000RR十分容易適應,並幫助車手進入狀態。尤其是它的電子釘把,比起傳統釘把的效果更為優勝。

之前在街道上試騎CBR1000RR時,已感覺到它的上佳操控。這次在賽道上試騎,它的各方面優點都仿似被放大鏡放大了很多倍般,令我更清楚地感受到新車架新引擎的好處。每一次減速,每一次開油出彎,都十分稱心寫意。以原庄車在賽道上可以提供如此精湛的演繹,實在令人嘖嘖稱奇。

XX車隊車手黃xx & 何xx
CBR1000RR試騎感受
兩位高手在首度試騎Honda CBR1000R後均表現得異常雀躍。「好易適應,好舒服」何xx一面興奮地說。「車身好似比600級重要細,重量差不多,但重心更輕,原庄CBR1000RR的馬力輸出,也比起我們的落場 戰車大一點。」何xx再來一輪衝鋒補充。
黃xx把握何xx停一停換氣的時間馬上插入搶著說:「原庄車乜都未改,但避震和迫力的表現絕對專業。其他原庄車未必有呢個效果。」吸一口氣黃xx繼續說:「如果俾我拿CBR1000RR落場,最快最便宜的改裝是換喉換尾牙便足夠。避震和迫力可以唔使搞住。」

何xx猛點頭說:「因為部車唔係我地o既,所以試騎時都十分保守。我地遊車河咁慢慢嘆,重要係以原庄設定(我地連避震都冇擰過)跑,圈速都可以做到一分四十五秒,實在驚人。如果搞一搞佢,圈速跌穿一分四十秒絕不是難事。」黃xx笑容滿面:「好玩到唔捨得落車!完全唔覺累!真係唔想交車!如果唔係前邊有人炒車被迫暫停,我幾大都玩耐D!」

 

CBR150R ALEX 試騎感受:
雖然CBR150R係細cc引擎,落到場波波盡波波紅咁樣俾人排住隊試騎,都唔覺得CBR150R有「腳軟」的表現。引擎性能優良,轉數上升速度很快,機器表現十分精神。如果係街道上使用,表現一點也不輸蝕給TW200 或SL230等越級單缸車種。CBR150R車身十分窄,係街上攝車的表現,甚至比起豪華綿羊更輕鬆。即使比起150級綿羊,CBR150R的表現也較優。因為棍波車的反應較直接,不似綿羊油門有一段「虛空期」在把握時機方面表現稍遜。

我係條Track度係咁狂奔,在入彎前做收油落brake動作時,發覺它的原庄前掣動力度十分充足,都唔使點用尾迫力。車架和重心分佈也十分稱心,收車時沒有左搖右擺。不過CBR150R的豬頭較窄,令兩塊後鏡相距較近,看後鏡時要就一就先得。

個人意見,呢部CBR150R真係一部小辣椒。如果搵到靚胎配搭,效果肯定會發揮到淋漓盡致。而家P牌仔女要揀棍波車又多一個選擇,保險又易搞D,正呀!

 

<<返回主頁<<      <<返回上頁<<