26 Sept 2004 走進韓國的機車世界 - 趣味花邊

S&S電單車中心在2004年九月中旬遠赴韓國,實地測試Daelim大林勁作S2-250,工作之餘順道也了解一下韓國的風土民情,帶來相片和大家分享...

相片及撰文:S&S電單車中心

走進韓國的機車世界:
現時韓國給香港人的印象是什麼?已不是當時的老人家所說的什麼人參雞,韓國燒烤,跆拳道而是靚仔靚女,韓劇,潮流及電器。韓國己經是一個科技的世界,本人不是第一次到韓國,闊別幾年,改變了很多!
讓我們一起看看現時的韓國:一到達韓國,已是新的仁川國際機場,已不是以前的金寶國際機場了,它比香港的赤臘角更大。

一出海關,首要便是到SK TELCOM租借一個CDMA電話。三千韓元日租,即十多港元便可以和外界保持聯絡,而收費方面:接駁至香港長途約$7一分鐘,當地電話約$3一分鐘,而打入就完全免費。

從機場坐巴士便可到達酒店,約45分鐘車程便到達,漢城市中心明洞。明洞就好像我們的香港的銅鑼灣,名店林立,而且大多是國際品牌,要帶備足夠銀彈。

一條馬路之隔,便是熟悉的南大門,那兒是一個雜貨市場,乾濕貨齊備,而且價錢相當大眾化,如同香港的廟街,而且有很多地道食品!

從明洞再過少少,就到達今次的行程的重點 - 忠武路:

韓國電單車街,雖然不像日本上野那麼強大,但也可以找到很多品牌,如H-D,HONDA,YAMAHA,SUZUKI,KAWASAKI,BMW,DUCATI,ITALJET,BENELLI...等等。
不過最多還是他們的本土國產車-大林機車及曉星。但當地人叫大林做HONDA,曉星叫做SUZUKI,點解?原來大林幫HONDA造車,電單車有MAGNA系列,SHADOW系列及VT系列等等...私家車有ACCORD;至於曉星幫SUZUKI造車的如GN及RGV系列,並且有好多細綿羊...
 
嘩!.....兩架R1呀,很可愛,唔係下話?R1都話可愛?睇真些,原來是POCKET BIKE,還有很多款式...大林及曉星機車,隨街可見,真係嚇死你,電單車原來可以咁用,應該係一台貨車!可想而知韓國車耐用程度真係有一手!

到了晚上,便可到出名的東大門走一下,那裡是24小時營業,在晚上會更旺,喜歡買衫的你唔可以錯過!食方面比較簡單,韓國人大多不太注重在食方面,平時只有食燒烤及人參雞湯,沒有什麼特色,但今次有新介紹,便是到可樂市場,食新鮮魚生,真是一個不錯的選擇!

交通:在漢城市內,最主要的交通工具係地鐵。看看路線圖..嘩!!!比日本更複雜,真係好易迷路,收費都幾貴架!一個站都要成$6.5,但係由東坐到西都係$12蚊!真係怪!
另外重有就係的士,有兩款,一款係銀色,一起錶就$14蚊,200M跳一下就$0.7,同香港差唔多,另外有一種係黑色,一起錶就$30,200M跳一下就$1.5,真係幾貴,醒目既你,自己識?車坐啦!