17 June 2004 世界級MotoGP前列車手Mr. Ruben Xaus 出訪香港

Recorded by: Dave

MotoGP車手Ruben Xaus得到贊助商Arlen Ness的邀請,在19-20 June將會出席Madif集團在東莞舉行的產品發佈會。今天早上剛下飛機,下午便馬上來到筲箕灣文偉電單車中心和各位Fans見見面。
Ruben Xaus小檔案
1978年出生於西班牙巴賽隆拿的Ruben,受到父親的鼓勵,五歲起便開始在越野電單車上渡過童年。14歲開始參加全國125級道路賽,在1995年贏得西班牙600SS組別季軍後,賽車事業開始起飛。

在2001年Ruben簽約Fila Ducati車隊,在往後三季的WSBK賽事中,Ruben都是頒獎台的常客,並在2003年度季賽中勇奪世界亞軍。眼見WSBK前途未明,Ruben Xaus毅然在2004年轉戰MotoGP,並服役於D'antin Ducati車隊。在剛過去的MotoGP賽事中勇奪第六位,壓倒其餘二十位車手,在二十五圈118.175km的賽程中,與頭車羅絲的距離只有22秒多,成績斐然。如此良材,自然得到贊助商爭相擁戴。

Ruben Xaus一抵達文偉電單車中心便馬上進行簽名工作。因為Fans苦候多時,乜都隊俾佢簽。相片海報不在話下,Tee恤頭盔油缸甚至連模型車都有。平易近人的Ruben來者不拒,總之見野隊埋來就簽,唔知俾份家傭合約佢識唔識簽呢:)
Ruben相當識做人,雖然文偉電單車中心附設的Moto Xtreme咩都有得賣,但係呢位西班牙高手只會係Arlen Ness的產品前停步,其他品牌一於當「時運高」。人齊當然要影相。Track Torque高手James和光頭Nick也聞風而至和高手合照一番

難得見到面,當然要請Ruben講番幾句:

邊個贊助商俾到咁大壓力佢呀?
會唔會係望住鏡頭不怒而威果位呀?

呢張簽名相係Ruben係現場第一張簽名相o黎o架,你睇筆跡幾咁雄渾有勁,其他果D有冇走樣就唔敢包!