12 Sept 2004 鐵騎繽Fun燒烤日 - 趣味花邊

Recorded by: Loretta/Teddy   Special Thanks to: Meimei Chan

星島日報副刊【3721】為了加強與年輕讀者的互動溝通,特意 舉辦了一個和電單車有關的讀者活動,並邀請了Yamaha總代理萬里達車行,在2004年九月十一日聯手舉 行一個名為【鐵騎繽Fun燒烤日】的燒烤活動,讓既是星島日報的讀者,又是Yamaha電單車迷的朋友歡聚聯誼。

參加者事前需要參加星島日報舉辦的填色遊戲,並透過星島日報的渠道報名方可參加。在當日下午各位躍馬電單車的車友駕駛著心愛的Yamaha電單車 ,分批抵達屯門龍鼓灘某燒烤場地,用過大會準備的燒烤美食後,便要拼搏一輪,誓要贏得Yamaha Vino番屋企!
下圖兩位仁兄搞咩要互相踐踏?
原來呢個係首輪出線的比賽項目,勝出者會進入第二輪問答遊戲。
第二輪比賽係環繞著Yamaha電單車的問答遊戲,先睇下當日星島日報邀請左d咩嘉賓做評判先:

經過一輪問答遊戲後,只剩下四組車友可以進入最後一圈決賽 - 就係即場幫四部Vino 50化妝扮靚o勒!於是各人紛紛recall小學做勞作時的本領,又剪又貼搞個不亦樂乎...

翻查資料,Dicky曾任Yamaha04新車發佈會商品女郎。當時見就冇乜特別,但現在拍完四葉草後明顯索o左!


經過各評判團的評審後,裁定由參賽組別六號一對姊妹花獲勝(估下邊個係家姐邊個係細妹?估中無獎)順利贏取咁可愛o既Vino一臺!

萬里達車行經理莫若慈先生:「想知道當日詳情及各參加者的激戰情況,請留意星島日報副刊3721喇~~」

拜拜!