28 OCT 2005 英國NEC電單車及綿羊展  趣味花邊

Photo: J. RETRO BLOKE

 
之前我們看過由鬼佬拍攝的Press Day圖片。10月29日正式開展後,鐵騎網誌收到一位英國留學生阿「J」的電郵來信,表示他願意提供一些補充圖片給香港車友一起分享。二話不說我們馬上set up FTP戶口讓阿「J」傳送他的傑作。   不知道是否香港人和鬼佬的口味真的有很大分別,之前鬼佬拍的女郎相片,真係麻麻。阿「J」提供的女郎照片,即使係相同的女仔,都可以拍出較可愛的一面。鏡頭下的女仔較親切,唔通阿「J」好靚仔?
 
 
通常我地衝入車展會場內,都只會留意新車。但是自言做左46車迷廿年,細個時都有睇下26,但近兩年迷上電單車,並偏愛RETRO款及街車的阿「J」,因為是新晉熱血份子,所以對所有電單車都感到濃厚的興趣。阿「J」提供了幾張Chopper改裝車圖片,相信對沉醉於Chopper改裝的香港車友,提供了一實程度的啟發。
 
 


看見英國人對跑車的改裝選擇,便知道他們對Suzuki和Kawasaki的龐愛程度十分高!
 

 


在此多謝阿「J」的靚相,暑假返港記得搵我地食飯! 聽講話你係沉悶的英國讀書,除左車外最大興趣競就係攝影,所以以後英國有甚麼26車show,如果就腳的話請盡量去睇睇,再拍多d相片番來俾香港車友分享呀 )))))