1 July 2006 鐵男一號 Jacky - 鐵男文化

Production: Jacky / Pearl

由 iBike女攝影師Pearl親自主理的【鐵男大召集】,第一彈終於出場啦!! 第一位現身的鐵男,名叫Jacky,今年26歲,從事酒店業保安工作,家住天水圍。Jacky剛甩P,現役座駕是95年出廠的Ducati Monster 600,半年前購入,作價兩萬餘元,對愛驅感到十分滿意。Jacky自言,經常有人說他笑的時候像葛民輝....
為加快各位對Jacky的了解,Pearl特意準備了以下五條問題:  
1. 有無女朋友/老婆?
------> 未結婚,無女朋友...
 
2.  將來女朋友/老婆需唔需要識渣電單車?
------>識同唔識都唔係問題,最大問題就係佢抗拒同反對。
 
3. 點解鐘意Ducata Monster?
-----> 咁就要講返在我細路仔時,老豆係渣26,成日買d車書返屋企,當其時我又鍾意車,乜車都0岩,咪有時揭去最後0個幾頁的"車價表",發現呢隻牌子的車比日本車貴,跟住老豆話我知"得吉利"係好0野來0架,同HD 和BMW一樣咁貴。而到大半年前上iBike見到有人放,便即刻約佢出來睇車,仲即時落訂!咁咪渣到而家喇。另一個原因就係佢的魅力,線條、設計、聲音,實在難以抗拒...

 

4. 未考電單車之前,最鐘意做乜?
------->唔知點答,基本上我放工後其實係一隻悶蛋,放假都0係屋企,除非出去食飯,以前細個鍾意砌模型,而家唔想砌,因為一個字---懶,以前都會去同女朋友拍拖行街,但我真係唔鍾意用半日時間去行d大商場,寧願有節目好似睇戲唱k或者真係有東西要買但要去搵,而家漸漸覺得生活越簡單就越好,寧願返工都唔想放假,返工都可以有d0野做下,又可以與酒店的同事傾下偈無咁悶,酒店又包食飯,自己唔駛頭痛想去食乜,所以放假對於我來說,反而有點浪費。
 
5. 渣電單車後,有無遇過乜野特別事?
------>最特別就係我終於實現0左讀書時的其中一個比較重要的願望----渣電單車!由於每日返工放工都渣車,在公司內d同事有時都會問我:你今日都渣車呀?? 落大雨wor或今日好凍wor或打緊風wor...令我覺得自己感覺好像不怕風雨,所以我在酒店內給其他人的印象---Jacky=電單車。
鐵男一號 Jacky訪問後記:
呢次現身【鐵男文化】擔任鐵男,對於我來說,可以話在我平凡的生活裡有呢一次的...(sorry,唔識表達)。無錯,係開心!同興奮!