6 July 2006 鐵男二號 Raymond - 鐵男文化

Production: Raymond / Pearl

由 iBike女攝影師Pearl親自主理的【鐵男大召集】,第二彈又再同大家見面喇!!Pearl為左影靚相,重特登離開香港,「遠赴」濠江呀))))))))

冇錯,鐵男二號 - Raymond,係澳門人。任職澳門某政府部門嘅全職攝影師擁有10年電單車牌齡而家每日都要駕駛電單車外出工作。

雖然Raymond揸咗10年車但係咁耐以嚟只係喺97年發生過一次輕微意外,擦損過手腳表皮而電單車仲絲毫無損添。

Raymond同小妺一樣熱愛賽車和攝影。鐵男二號曾經在96-05年期間,參予澳門格蘭披治大賽嘅攝影工作而我地亦係响珠海賽車場認識嘅

回想起當日,Raymond就係幫一隊Formula 3冠軍車隊影相。

Raymond話响澳門回歸之前好多人將D 50cc綿羊仔勁改嚟通街飛不過而家飛車嘅情況已經改善咗好多喇。

小妹一直以為澳門地方細細應該無乜人會買大cc嘅電單車但原來Raymond話佢地都有哈利嘅車會恕小妺孤陋寡聞。

  

當日去到澳門碼頭已經係下晝三點幾雖然就快天黑但係我實在餓到手都震哂所以決定去食D嘢先Raymond就揸住佢部Yamaha 125cc綿羊仔車我去食魚湯粉喇。
生平第一次响澳門坐電單車,實在唔係好習慣首先講頂頭盔真係無乜安全感其次係好客熱情嘅Raymond,沿途不斷講解各建築物特色同介紹澳門名勝而戴住一頂安全帽嘅我雖然好想問吓問題或者禮貌地回應一下不過次次一想開口總覺得有D嘢飛入我個口度咁.....於是全程我就: ….….唔唔……

濠江電單車趣味小資料:

澳門嘅電單車
, 車上嘅牌分3隻色, 白色車牌代表50cc, 50以上用黑色, 至於紅色嘅就係臨時牌。

澳門電單車駕駛執照分類:

l          CICL: 50cc或以下 (16歲就可以考,而只有呢個牌先可以考自動波,其他全部要考入波車)

l          A1: 又分為125/ 250/ 400cc (舉個例: 如果考250cc,代表你只可以駕駛250cc或以下嘅電單車,如此類推)

l          A2: 650cc (650cc執照,就可以駕駛任何cc嘅電單車)

在澳門,私家車牌只可以考棍波,係無自動波牌考嘅